کد خبر : 1947626 | 10 تیر 1402 ساعت 09:19 | 72.2K بازدید | 11 دیدگاه

اولین درخواست انریکه از PSG: جذب ستاره پرتغالی!

لوئیس انریکه، مربی اسپانیایی، از مدیران پاری سن ژرمن خواسته که ژوائو فلیکس را به عنوان اولین خریدش در این تابستان به خدمت بگیرند.

اولین درخواست انریکه از PSG: جذب ستاره پرتغالی!

به گزارش "ورزش سه"، انریکه برای قبول هدایت پاری سن ژرمن با مدیران این باشگاه به توافق رسیده و گفته می‌شود که قراردادی دو ساله را نیز با آنها امضا کرده است. 

پی اس جی امیدوار است که بتواند تحت هدایت این مربی باتجربه شرایط بهتری را نسبت به چند فصل اخیر داشته باشد و شاید حتی به رویای دیرینه‌اش برای بالا بردن جام قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا برسد. 

نشریه اسپانیایی رلوو خبر داده که این سرمربی سابق بارسلونا علاقه خاصی به فلیکس دارد و از مدیران این باشگاه فرانسوی خواسته که هرچه زودتر برای انتقال او به پارک دو پرنس به عنوان اولین خرید تابستانی او اقدام کنند. 

1877698

فلیکس پس از مشکلاتی که با دیه‌گو سیمئونه در اتلتیکو مادرید داشت، به عنوان بازیکن قرضی راهی چلسی شد اما مدیران این باشگاه لیگ برتری هم تصمیم گرفتند که قرارداد او را در پایان فصل دائمی نکنند و در نهایت او به اتلتیکو برگشت. 

انتظار می‌رود که مدیران این باشگاه در صورت دریافت پیشنهاد خوب و راضی کننده با جدایی او در این پنجره نقل و انتقالات تابستانی موافقت کنند.

دیدگاه‌ها