کد خبر : 1947629 | 10 تیر 1402 ساعت 09:36 | 5K بازدید | 0 دیدگاه

تجلیل هیئت کشتی تهران از منتقد دبیر

مسافر بوداپست تماشاگر جام پهلوانک‌ها

هیئت کشتی تهران در جام پهلوانک‌ها علاوه بر تجلیل از محمدرضا طالقانی که این جشنواره به نام او برگزار شده بود، از منتقد سرسخت فدراسیون علیرضا دبیر هم تجلیل کرد.

مسافر بوداپست تماشاگر جام پهلوانک‌ها

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، جشنواره کشتی آزاد نونهالان تهران، جام پهلوانک‌ها برای بزرگداشت محمدرضا طالقانی رئیس پیشین فدراسیون کشتی و قهرمان اسبق کشور از روز پنجشنبه در سالن شهدای هفتم تیر تهران آغاز شده و تا امشب (10 تیر) ادامه خواهد داشت.

میزبان این جشنواره، هیئت کشتی تهران است که ریاستش را از چند ماه گذشته، قاسم عسگری برعهده گرفته، کسی که در دوره ریاست علیرضا دبیر در فدراسیون کشتی، همواره یکی از افراد قابل اعتمادش بوده است.

نکته جالب توجه اینکه در جشنواره کشتی آزاد نونهالان، علاوه بر محمدرضا طالقانی، از سوی هیئت کشتی تهران از جمعی پیشکسوتان کشتی از جمله ابراهیم جوادی تجلیل به عمل آمد.

ابراهیم جوادی دارنده چهار مدال طلای جهانی، که در فدراسیون رسول خادم عضو شورای فنی تیم ملی آزاد بود، از ابتدای ریاست دبیر از منتقدان همیشگی و جدی رئیس فدراسیون کشتی بوده است.

جام پهلوانک‌ها همچنین موجب شد که بار دیگر علیرضا دبیر و اکبر فلاح با هم دیدار و خوش و بشی داشته باشند. قهرمان سابق کشتی جهان که از سوی هیئت کشتی تهران به عنوان مدیرفنی تیم‌های کشتی آزاد پایتخت انتخاب شده، نیز پیش از این از منتقدان فدراسیون دبیر بود که حالا با کشتی تهران همکاری نزدیک دارد.

یکی از تماشاگران این جشنواره، امیرعلی آذرپیرا قهرمان جوانان و امیدهای جهان بود که همراه با اسماعیل پلویی مربی سازنده کشتی تهران و سرپرست سابق تیم ملی آزاد جوانان به تماشای کشتی‌ها نشست.

او همراه با سه وزن 57، 70 و 79 کیلوگرم که مسابقه انتخابی مرحله نهایی‎‌شان در آخرین تورنمنت رنکینگ‌دار اتحادیه جهانی برگزار می‎‌شود، راهی بوداپست خواهد شد تا بعد از فینالیست شدن در وزن 97 کیلوگرم جام تختی، در وزن 92 کیلوگرم به عنوان نفر دوم کامران قاسم‌پور محک بخورد.

دیدگاه‌ها