کد خبر : 1947639 | 10 تیر 1402 ساعت 10:23 | 41K بازدید | 27 دیدگاه

درآمد باورنکردنی سیتی: 814 میلیون یورو!

منچسترسیتی با صرافی ارز دیجیتال OKX قرارداد جدیدی به ارزش 64 میلیون یورو امضا کرد.

درآمد باورنکردنی سیتی: 814 میلیون یورو!

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی قراردادی 3 ساله با صرافی ارز دیجیتال OKX به ارزش بیش از 64 میلیون یورو امضا کرده است.

قهرمانان لیگ برتر بر این باورند که آماده شکستن رکوردهای درآمدی و سرمایه گذاری پس از سه‌گانه تاریخی فصل گذشته هستند. این امر با بستن قراردادی در حدود 20 میلیون یورو در فصل برای آستین لباس‌های تیم مردان و زنان محتمل‌تر شد.

سیتی به 115 مورد نقض مالی از سوی لیگ برتر متهم شده اما فران سوریانو، مدیر اجرایی این باشگاه، درخواست‌های حامیان مالی آن‌ها را تحسین کرد.

او گفت: "این در مورد کار سخت است. ما هیچ کاری غیرعادی انجام نداده ایم. امسال درآمد ما بالای 814 میلیون یورو خواهد بود. این رکورد انگلیس است و ما احتمالاً شماره یک اروپا و همچنین جهان هستیم. باشگاه فوتبال خوبی داریم، فوتبال خیلی خوبی بازی می‌کنیم و پیروز می‌شویم. این به ما کمک می کند تا کالاهای بیشتری بفروشیم. فروش ما در فصل گذشته 80 درصد بیشتر از فصل قبل بود."

سوریانو درباره موفقیت مالی منچسترسیتی اضافه کرد: "4 روز پس از قهرمانی در لیگ قهرمانان، فروش ما به همان میزانی بود که معمولا در یک ماه می‌فروشیم. این با پیروزی و بازی خوب فوتبال همراه است. مردم ما را تماشا می کنند، عاشق فوتبال ما می شوند و هوادار می شوند. همین فرصت های تجاری و پول بیشتری برای سرمایه گذاری به ارمغان می آورد. این یک چرخه با ذوق است."

1892967

دیدگاه‌ها