کد خبر : 1947680 | 10 تیر 1402 ساعت 12:37 | 35.1K بازدید | 3 دیدگاه

با 40 درصد کمتر امضا کن

نظر النصر در مورد ستاره چلسی عوض شد

پس از رد شدن حکیم زیاش در تست پزشکی النصر، این باشگاه پیشنهادی جدید با دستمزدی کمتر به او ارائه داد که پاسخ این بازیکن منفی بود.

نظر النصر در مورد ستاره چلسی عوض شد

به گزارش "ورزش سه"، دو روز پیش اعلام شد که انتقال 17 میلیون پوندی ستاره مراکشی چلسی به فوتبال عربستان با شکست روبرو شده است. روزنامه سان انگلیس به نقل از فهد القثامی، خبرنگار عربستانی، نوشت که انتقال حکیم زیاش به النصر با تردیدهایی روبرو شده چرا که این بازیکن در تست‌های پزشکی تیم سعودی ناکام بوده است.

1893033

زیاش در ماه ژانویه در آستانه انتقالی قرضی به پاری سن ژرمن بود که به دلیل عدم امضای اسناد، این انتقال شکل نگرفت. حالا ملی پوش مراکشی برای دومین بار یک شکست دیگر در ترک استمفوردبریج را تجربه می کند.

در همین رابطه منابع انگلیسی ادعا کرده اند که پس از رد شدن زیاش در تست پزشکی النصر که به دلیل مشکلات زانو و ستون فقرات بود، باشگاه عربستانی پیشنهادی جدید با کسر 40 درصدی دستمزد قبلی ارائه کرد که با پاسخ منفی او روبه‌رو شد. النصر همچنان در تلاش است تا زیاش را با دستمزدی کمتر راضی به امضای قرارداد کند ولی هنوز موفق نشده است.

1888400

زیاش که در تیم ملی مراکش جایگاهی ثابت دارد، فصل قبل در 24 بازی برای چلسی 929 دقیقه بازی کرد و جایی در ایده های مائوریسیو پوچتینو، مربی جدید چلسی، هم ندارد. او تلاش دارد مقصدی دیگر برای خود پیدا کند.

دیدگاه‌ها