کد خبر : 1947724 | 10 تیر 1402 ساعت 14:20 | 41.3K بازدید | 20 دیدگاه

به باشگاه دیگر نرو و منتظر بمان

دومین درخواست عجیب یونایتد از دخیا

طبق ادعای سان، پس از درخواست برای کاهش دستمزد، حالا منچستریونایتد از داوید دخیا درخواست کرده علی رغم اینکه از امروز بازیکن آزاد است، با باشگاهی دیگر قرارداد نبندد.

دومین درخواست عجیب یونایتد از دخیا

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد داوید دخیا، دروازه‌بان اسپانیایی منچستریونایتد، دیشب به پایان رسید و در روزهای گذشته گزارش‌ها حاکی از این بود که اریک تن‌هاخ خواهان ادامه حضور دخیا در تیمش نیست و او قراردادش را تمدید نخواهد کرد.

همچنین چند روز پیش گزارشی منتشر شد که نشان می‌داد منچستریونایتد با اینکه پیش‌تر با دخیا به توافق رسیده و آماده امضای تمدید قراردادش بوده اما به شکلی ناگهانی به او اعلام کرده که برای تمدید باید با کاهش دستمزدش کنار بیاید.

1890715

این در حالی است که دخیا پیش از این با کاهش دستمزدش موافقت کرده بود ولی به نظر می‌رسد منچستریونایتد اعتقاد دارد این دروازه‌بان اسپانیایی در موضع ضعف است و می‌تواند موافقت او را برای کاهش بیشتر دستمزدش به دست بیاورد. رسانه‌های انگلیسی می‌گویند تن‌هاخ به استفاده از دخیا درون دروازه راضی شده ولی مدیران باشگاه می‌گویند او باید با دستمزدی به مراتب کمتر از دستمزد فعلی‌اش بازی کند.

1888287

در هر صورت دخیا اکنون بازیکن آزاد است و می تواند با باشگاه دیگر قرارداد ببندد اما جالب اینکه طبق ادعای سان، علی‌رغم اینکه او در حال حاضر بازیکن آزاد است و می تواند به هر باشگاهی برود، مدیران یونایتد از دخیا خواسته‌اند که به باشگاه دیگری نپیوندد و منتظر بماند زیرا ممکن است یک دروازه بان مطمئن و سطح بالا پیدا نکنند. باید دید واکنش دخیا که این روزها به شدت دلخور و عصبانی است، چه خواهد بود.

دیدگاه‌ها