کد خبر : 1947740 | 10 تیر 1402 ساعت 15:21 | 74.6K بازدید | 48 دیدگاه

عجیب‌ترین خبر نقل و انتقالات، آرسنالی‌ها را شوکه کرد

این شایعه که آرسنال قصد دارد کیلیان امباپه را از پی‌اس‌جی بخرد، هواداران تیم را بهت‌زده و شوکه کرده است.

عجیب‌ترین خبر نقل و انتقالات، آرسنالی‌ها را شوکه کرد

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال در بازار نقل و انتقالات امسال چشمگیر بوده و کای هاورتز را در ازای 65 میلیون پوند از چلسی خریده است. توپچی‌ها هم‌چنین در آستانه جذب دکلان رایس، کاپیتان وستهم و یورین تیمبر، مدافع آژاکس در ازای جمعا 145 میلیون پوند هستند.

به این ترتیب، میکل آرتتا، مربی آرسنال حالا فقط یک مهاجم نوک نیاز دارد و بنا بر ادعای سایت فوتبال ترانسفرز، به خریدن امباپه فکر می‌کند. البته امباپه شخصا ترجیح می‌دهد به رئال مادرید برود و رئال هم تابستان قبل تلاش کرد او را به خدمت بگیرد اما در لحظات آخر ناکام ماند.

مادریدی‌ها این تابستان و به دنبال جدایی کریم بنزما، به تلاش برای خریدن کاپیتان تیم ملی فرانسه شدت بیشتری بخشیده‌اند اما مشکل اینجا است که پاری‌سن‌ژرمن بیش از 150 میلیون پوند برای فروش ستاره خط حمله خود می‌خواهد. اگر او امسال به رئال نرود، تابستان بعد بازیکن آزاد خواهد شد و در این صورت، آرسنال آماده است تا برای جذبش دست به کار شود.

1893123

این خبر خیلی از طرفداران آرسنال را شوکه کرده و باعث شده در شبکه‌های اجتماعی واکنش نشان دهند. یکی از آن‌ها در توییتر نوشت: «اگر واقعیت داشته باشد، من ژاپن را ترک می‌کنم و به خانه برمی‌گردم تا بلیت کل بازی‌های فصل آرسنال را بخرم.»

نفر دوم، صحت این شایعه را زیر سوال برد و نوشت: «به عنوان یک هوادار آرسنال، بلند بلند خندیدم.» یکی دیگر توییت کرد: «چه خبره؟» و نفر چهارم نوشت: «دست نیافتنی‌ترین رویای ما!» نفر پنجم هم تاکید کرد: «اگر این اتفاق بیفتد، بزرگترین ترانسفر تاریخ آرسنال خواهد بود.»

دیدگاه‌ها