کد خبر : 1947755 | 10 تیر 1402 ساعت 16:09 | 33.2K بازدید | 5 دیدگاه

ستاره سابق آرسنال بوکسور شد!

جک ویلشر فاش کرد بعد از آویختن کفش‌ها، ورزش را رها نکرده بلکه در حال تمرین بوکس است.

ستاره سابق آرسنال بوکسور شد!

به گزارش "ورزش سه"، جک ویلشر بعد از بازنشسته شدن از فوتبال، استعدادهای خود را در کارهای دیگری می‌سنجد. او در حال حاضر مربی تیم زیر 18 ساله‌های آرسنال است.

با این حال، روحیه مبارزه‌طلبی هافبک سابق تیم ملی انگلیس فروکش نکرده بلکه در کنار مربیگری، ورزش بوکس را هم دنبال می‌کند و حتی حریفش را هم برای رینگ بوکس مشخص کرده است.

در یک پادکست که به بوکس اختصاص دارد، مجری از او پرسید دوست دارد با کدام فوتبالیست قدیمی یا معاصر، مسابقه بوکس بدهد؟ که ویلشر پاسخ داد: «دوست دارم با کسی مسابقه بدهم که او را می‌شناسم. آرون کرس‌ول را می‌شناسی؟ کنار او بازی کرده‌ام.

همیشه یادم است که دور زمین تمرین می‌چرخید و دست‌هایش را بالا می‌گرفت و وانمود می‌کرد دارد با دیگران مبارزه می‌کند. فکر کنم او را انتخاب کنم. او هم قد و هم وزن من است.»

ویلشر 30 ساله به شوخی گفت، اگر با این دفاع چپ وستهم روبرو شود، به او رحم نخواهد کرد: «خرد و خاکشیرش می‌کنم. هر چیزی که به او مربوط باشد را خرد می‌کنم، حتی خانواده‌اش را.»

البته احتمال دارد ویلشر قصد گرفتن انتقام را هم داشته باشد. سال 2018 وقتی او تازه به وستهم پیوسته بود، مارک نوبل کاپیتان وستهم به همراه کرس‌ول، ویلشر را سر کار گذاشتند. آن‌ها یک مصاحبه‌گر قلابی و دوربین فیلمبرداری را سراغ ویلشر فرستادند تا مثلا با او در بدو ورودش به وستهم مصاحبه کنند. نوبل و کرس‌ول از یک اتاق دیگر جریان مصاحبه را نگاه می‌کردند و به مصاحبه‌گر می‌گفتند چه سوالاتی بپرسد و ویلشر از همه جا بی‌خبر هم سر کار مانده بود.

1893137

دیدگاه‌ها