کد خبر : 1947773 | 10 تیر 1402 ساعت 17:30 | 39.9K بازدید | 6 دیدگاه

خداحافظی احساسی ستاره سابق یونایتد با گالاتاسرای

خوان ماتا، هافبک اسپانیایی گالاتاسرای، بعد از پایان قرارداد از این تیم جدا شد و با انتشار نامه‌ای خطاب به هواداران گالاتا با آنها خداحافظی کرد.

خداحافظی احساسی ستاره سابق یونایتد با گالاتاسرای

به گزارش "ورزش سه"، خوان ماتا که تابستان گذشته بعد از پایان قراردادش با منچستریونایتد راهی ترکیه شد و به گالاتاسرای پیوست امروز از این تیم ترکیه‌ای جدا شد.

ماتا تابستان گذشته شاهد پایان قراردادش با منچستریونایتد بود. مذاکرات شیاطین سرخ با این هافبک اسپانیایی برای تمدید قراردادش به نتیجه نرسید و ماتا تصمیم گرفت فوتبالش را در ترکیه ادامه بدهد. او راهی گالاتاسرای شد و با این باشگاه قراردادی یک ساله امضا کرد که یک سال هم قابل تمدید بود.

خوان ماتا که در حال حاضر 35ساله است تابستان گذشته در کنار مائورو ایکاردی یکی از دو خرید بزرگ گالاتاسرای بود.

1893158

این ستاره اسپانیایی با انتشار نامه‌ای خطاب به هواداران گالاتاسرای با آنها خداحافظی کرد و نوشت: "پیامی برای شما هواداران جیم بُم ( لقب گالاتاسرای در ترکیه)؛ افتخار می‌کنم که تا ابد عضوی از این خانواده هستم. جوی که شما در استادیوم خانگی و در بازی‌های خارج از خانه بوجود می‌آورید بی‌نظیر است. این را من که تجربه زیادی در ورزشگاه‌های مختلف دارم به شما می‌گویم. ما همیشه احساس می‌کنیم که در خانه بازی داریم. شما بدون شک از بهترین‌های دنیا هستید. از صمیم قلب تشکر می‌کنم به خاطر عشقی که به من و خانواده‌ام دادید. در خیابان‌ها، در زمین تمرین و همه جا. شما منحصربفرد هستید و در موفقیت باشگاه اهمیتی کلیدی دارید. برایتان آرزوهای بهترین لحظات را دارم که سزاوارش هستید. هرگز فراموش‌تان نمی‌کنم. و پیامی برای باشگاه: شما در کنار هواداران این باشگاه زیبا را ساخته‌اید. اگر ما در کشور بهترین هستیم به خاطر تعهد و پشتکار و حرفه‌ای‌گری و به خصوص عشق و تعصب شما به آرم باشگاه که روی سینه ما نقش بسته است. متشکرم که به من فرصت دادید که در این باشگاه خدمت کنم. به زودی می‌بینم‌تان."

دیدگاه‌ها