کد خبر : 1947785 | 10 تیر 1402 ساعت 18:25 | 92.9K بازدید | 31 دیدگاه

فولاد در آستانه جذب عباس‌زاده

خرید مهم از تبریز: این ستاره بازهم قرمز می‌پوشد!

محمد عباس زاده در مذاکرات با فولاد به توافق رسیده و او را باید خرید جدید تیم منصوریان قلمداد کرد.

خرید مهم از تبریز: این ستاره بازهم قرمز می‌پوشد!

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا منصوریان برای جذب نفرات جدید و تقویت فولاد، به سراغ خط حمله رفته است. او تصمیم گرفته است تا شاگرد سابق خود را از تبریز به اهواز بیاورد تا محمد عباس زاده در لیگ بعد باز هم با لباس قرمز به میدان برود.

عباس زاده که با اتمام قراردادش از تراکتور جدا شد، مذاکراتی را با مدیران فولاد داشت و طرفین به توافقات خوبی دست یافته‌اند و باید این بازیکن را به عنوان یکی از خریدهای تابستانی تیم منصوریان به شمار آورد.

این بازیکن 33 ساله طی سه فصل گذشته برای تراکتور به میدان رفت و آمار خوبی نیز از خود به جا گذاشت. او در فصل نخست موفق به زدن 15 گل برای تبریزی‌ها شد، در لیگ بیست و یکم نیز 8 مرتبه گلزنی کرد و در لیگ قبل نیز 10 بار دروازه رقبا را گشود.

نکته جالب اینکه عباس زاده با نظر علیرضا منصوریان و در لیگ بیستم به تراکتور آمد و این سرمربی باتجربه، یکی از عوامل احیای این بازیکن بود که پس از سپری کردن 2 فصل نه چندان موفق در نساجی و به ثمر رساندن تنها 6 گل، راهی تبریز شد بود.

1893174

بدین ترتیب می‌توان از عباس زاده به عنوان نخستین خرید علیرضا منصوریان در بازار تابستانی نام برد. جایی که از باشگاه فولاد خبر می‌رسد این تیم به دنبال عقد قرارداد با چند بازیکن مهم است که می‌تواند نماینده خوزستان را در کانون توجهات قرار دهد.

دیدگاه‌ها