کد خبر : 1947793 | 10 تیر 1402 ساعت 18:47 | 95.1K بازدید | 15 دیدگاه

آغاز مذاکره نهایی درویش با دو ستاره پرسپولیسی

از دقایقی دیگر جلسه تمدید قرارداد با دو ستاره محبوب هواداران پرسپولیس برگزار خواهد شد.

آغاز مذاکره نهایی درویش با دو ستاره پرسپولیسی

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه پرسپولیس امروز روز پرکاری را پشت سر گذاشت، آنها بعد از رونمایی از شهاب زاهدی به عنوان اولین خرید خود، در ادامه باب مذاکره و حل مشکل را با علیرضا بیرانوند را باز کردند و خیلی زود با گلر ملی پوش و شماره یک خود به توافق دست یافتند.

اکنون رضا درویش که به واسطه تعطیلی تمرینات پرسپولیس همچنان تحت فشار قرار دارد، قصد دارد روز شنبه خود را با یک اتفاق ویژه به پایان برساند؛ از دقایقی دیگر جلسه تمدید قرارداد با سعید صادقی و عیسی آل کثیر در باشگاه پرسپولیس دنبال خواهد شد.

سعید صادقی که فصل گذشته به عنوان شاه مهره نقل و انتقالاتی به پرسپولیس پیوست، توانست خصوصا در هفته‌های پایانی در نقش یکی از ستاره‌های تاثیرگذار یحیی گل محمدی در مسیر قهرمانی ظاهر شود و اکنون علیرغم پیشنهادات مناسبی که دارد، اولویت خود را تمدید با این تیم قرار داده است. صادقی بعید است مشکلی با تمدید قرارداد و ادامه همکاری با پرسپولیسی‌ها داشته باشد و مذاکرات ابتدایی بین طرفین مثبت پیش رفته است.

1879722

عیسی آل کثیر دیگر بازیکنی است که لحظاتی دیگر مدیران تیم برای تمدید قرارداد وی به مذاکره خواهند پرداخت. گلزن محبوب پرسپولیسی‌ها نیز همانند فصل گذشته از بالاترین اشتیاق برای ادامه همکاری با این تیم برخوردار است و او را نیز باید در صورت جمع بندی نهایی صحبت‌های طرفین، بار دیگر با پیراهن این تیم در فصل آینده دید.

دیدگاه‌ها