کد خبر : 1947860 | 11 تیر 1402 ساعت 09:54 | 58.4K بازدید | 35 دیدگاه

فرصت یونایتد تمام شد: دخیا هم‌تیمی رونالدو می‌شود

مدیران النصر در نظر دارند با ارائه پیشنهادی داوید دخیا، دروازه‌بان اسپانیایی، را که حالا بازیکن آزاد است به خدمت بگیرند.

فرصت یونایتد تمام شد: دخیا هم‌تیمی رونالدو می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد دخیا با منچستریونایتد به پایان رسیده و به نظر می‌رسد که مدیران این باشگاه قصد ندارند این قرارداد را به راحتی تمدید کنند. 

این بازیکن که فصل گذشته موفق شد جایزه دستکش طلایی لیگ برتر انگلیس را از آن خود کند دستمزد هنگفتی در اولدترافورد دریافت می‌کند و مدیران یونایتد تاکید دارند تنها در صورتی حاضر به تمدید قرارداد او هستند که دستمزدش را به اندازه قابل توجهی کاهش دهد. 

از سوی دیگر، او هم حاضر نیست چنین اقدامی برای تمدید قراردادش انجام دهد و از رفتاری که با او صورت گرفته به هیچ وجه راضی نیست. 

1891797

در حالی که گفته می‌شود مذاکرات بین دو طرف به شکل نه چندان خوشایندی ادامه دهد و یونایتد هم در حال بررسی شرایط جذب آندره اونانا یا حتی جاستین بیلو برای فصل آینده است، پیشنهادی هم به زودی به دست دخیا خواهد رسید. 

روزنامه انگلیسی سان خبر داده که مدیران النصر قصد دارند پیشنهادی را برای جذب این بازیکن 32 ساله ارائه کنند و فرصتی برای بازی دوباره کنار کریستیانو رونالدو به او بدهند. 

گفته می‌شود که پیشنهاد النصر پرداخت دستمزد هفتگی 250 هزار پوندی به این دروازه‌بان است و با توجه به رفتارهای مدیران یونایند، بسیاری انتظار دارند که او این پیشنهاد جذاب را بپذیرد و راهی لیگ عربستان شود.

دیدگاه‌ها