کد خبر : 1947862 | 11 تیر 1402 ساعت 08:15 | 12.2K بازدید | 3 دیدگاه

کاپیتان از ایرالکو دل نمی‌کند(عکس)

هافبک بومی آلومینیوم اراک در فصل جدید هم برای این تیم به میدان می‌رود.

کاپیتان از ایرالکو دل نمی‌کند(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، آلومینیوم اراک نسبت به سالیان گذشته تغییرات اجباری زیادی با کاهش بودجه خود در لیست نفراتش داشته و مهره‌های زیادی از این تیم جدا شده‌اند، اما در این بین برخی بازیکنان موثر فصل قبل ازجمله امیر نوری، علیرضا نقی‌زاده، اسماعیل شریفات و ... نیز تصمیم به ادامه همکاری گرفتند و در این تیم ماندند.

امیر نوری که کاپیتان آلومینیوم اراک محسوب می‌شود و ازجمله بازیکنان بومی این باشگاه است، طی فصل اخیر لیگ برتر ۲۴ بار برای این تیم به میدان رفت که نمایش خوبی در خط میانی ایرالکو داشت و حالا دوباره تصمیم گرفته در تیم مورد علاقه‌اش بماند و یکی از حاضرین در تمرینات تیم تحت هدایت سید مجتبی حسینی باشد.

1893306

این بازیکن پس از ۶ سال حضور مستمر در آلومینیوم اراک و تجربه صعود به لیگ برتر همراه با این تیم، همچنان به قراردادش پایبند بوده و در ایرالکو مانده تا بتواند توانایی‌های خود را در فصل جدید نشان بدهد و در خط میانی این تیم به میدان برود.

امیر نوری که پس از خداحافظی میثم مجیدی تبدیل به کاپیتان اول آلومینیوم اراک شده، ازجمله بازیکنانی است که مجتبی حسینی روی تجربه و کمک او حساب باز کرده و امید زیادی دارد با همراهی این بازیکنان بتواند ایرالکو را دوباره به آرامش برساند.

دیدگاه‌ها