کد خبر : 1947909 | 11 تیر 1402 ساعت 11:54 | 31.1K بازدید | 3 دیدگاه

زندگی جذاب بکام در مادرید: سرش خیلی شلوغ بود!

مایکل اوون، ستاره سابق رئال مادرید، می‌گوید در طول دوران حضورش در این تیم نتوانسته با دیوید بکام صمیمی شود.

زندگی جذاب بکام در مادرید: سرش خیلی شلوغ بود!

به گزارش "ورزش سه"، بکام در تابستان 2003 تصمیم گرفت منچستریونایتد را ترک کند و راهی رئال مادرید شود تا تجربه جدیدی را در فوتبالش به دست آورد. 

حضور او در این تیم باعث شد که اوون که در آن زمان دیگر ستاره درخشان فوتبال انگلیس بود هم به سانتیاگو برنابئو بیاید و در کنار هم تیمی‌اش در تیم ملی انگلیس قرار بگیرد. 

با توجه به این که هر دو نفر آن‌ها انگلیسی بودند و تجربه بازی کنار هم در تیم ملی کشورشان را داشتند، انتظار می‌رفت که در یک کشور غریبه رابطه دوستانه‌ای با هم برقرار کنند اما این اتفاق رخ نداد و شرایط متفاوت آن‌ها باعث شد که از هم فاصله بگیرند. 

1893388

اوون در کتاب زندگینامه‌اش در این باره نوشته است: «ما نزدیک به دیوید و ویکتوریا بکام زندگی می‌کردیم اما رابطه دوستانه زیادی نداشتیم. با توجه به این که لوئیز و ویکتوریا هر دو تنها و مراقب بچه‌ها بودند، معمولا وقتی ما سر تمرین بودیم با هم دیدار داشتند اما رابطه ما در همین حد بود.

شاید این موضوع خیلی باعث شگفتی نبود چون سبک زندگی ما تفاوت زیادی داشت. من اهل پوشیدن شلوارهای مد روز و معاشرت با افراد سرشناس نبودم اما دیوید و ویکتوریا هر دو فوق ستاره‌هایی در حد و اندازه خودشان بودند. 

آن‌ها در فضا و جوی کاملا متفاوت زندگی و عمل می‌کردند. من هرگز حتی یک بار هم این را احساس نکردم که در دایره دوستان صمیمی و نزدیک بکام قرار دارم.»

دیدگاه‌ها