کد خبر : 1948003 | 11 تیر 1402 ساعت 17:35 | 35.1K بازدید | 5 دیدگاه

ستاره هلندی برای درگیری آماده می‌شود! (عکس)

ممفیس دیپای، ستاره هلندی اتلتیکومادرید، برای رساندن خود به شرایط بدنی مناسب از روش خاصی برای تمرین‌های فشرده بدن‌سازی استفاده می‌کند.

ستاره هلندی برای درگیری آماده می‌شود! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، ممفیس دیپای، ستاره هلندی اتلتیکو و بازیکن سابق بارسا، تصاویری منتشر کرد که او را در حال پشت سر گذاشتن تمرین‌های سخت بدنسازی زیر نظر برندان مارشال، ستاره سابق فوتبال آمریکایی، نشان می‌دهد.

دیپای این روزها در کشور غنا به سر می‌برد تا خود را برای شروع فصل آینده آماده کند. بیشتر فوتبالیست‌ها بعد از شروع تابستان مدتی به استراحت مشغول شده و سپس تمرین‌های اختصاصی بدنسازی را برای رسیدن به شرایط مناسب آغاز می‌‌کنند.

درحالی‌که اکثر فوتبالیست‌ها برای هدایت تمرین‌های آمادگی جسمانی‌شان به استخدام مربیان حرفه‌ای بدنسازی رو می‌آورند، اما استفاده از ستاره‌های دیگر ورزش‌ها هم سابقه دارد. ممفیس دیپای تصمیم گرفته از یکی از ستاره‌های سابق فوتبال آمریکایی، برندان مارشال، به عنوان مربی بدنسازی استفاده کند.

1893519
1893520

ممفیس دیپای در میانه فصل گذشته در ماه ژانویه بارسا را ترک کرد و به اتلتیکو پیوست. او قراردادی دو سال و نیمه با اتلتیکو دارد و دو فصل دیگر بازیکن این تیم خواهد بود. این ملی‌پوش هلندی فصل گذشته در لالیگا 9 بازی برای تیم دیه‌گو سیمئونه انجام داد و 4 گل به ثمر رساند.

ستاره هلندی به زودی باید به اسپانیا برگردد تا به اردوی پیش‌فصل اتلتیکو ملحق شود. شاگردان سیمئونه تور پیش‌فصل خود را با سفر به کره‌ جنوبی آغاز می‌کنند و در این تور دو بازی دوستانه مقابل منچسترسیتی و تیم منتخب لیگ کره انجام خواهند داد. آنها سپس راهی مکزیک و آمریکا می‌شوند و دو بازی تدارکاتی هم مقابل سوسیداد و سویا خواهند داشت.

دیدگاه‌ها