کد خبر : 1948017 | 11 تیر 1402 ساعت 18:34 | 78.3K بازدید | 51 دیدگاه

سه هیچ برای قهرمانی در آسیا؛

ژاپن نوجوانان کره را به خاک و خون کشید!

تیم ملی ژاپن با پیروزی 3-0 مقابل کره‌جنوبی قهرمان جام ملت‌های نوجوانان آسیا شد.

ژاپن نوجوانان کره را به خاک و خون کشید!

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب بازی فینال جام زیر 17 سال آسیا، تیم‌های ژاپن و کره جنوبی در حالی به مصاف یکدیگر رفتند که ژاپن نمایشی کاملا هجومی را در این بازی ارائه کرد و در همان شروع بازی می‌توانست توسط ناواتا در دقیقه 5 به گل برسد اما واکنش دروازه‌بان کره مانع از این اتفاق شد.

سپس نوبت به کره‌جنوبی رسید تا در موقعیت گلزنی قرار بگیرد، اما این بار واکنش دیدنی واتارو گوتو، دروازه‌بان ژاپن، مانع از گلزنی کره شد تا بازی همچنان بدون گل باقی بماند.

در حالی که بازی پایاپای دنبال می‌شد در دقیقه 45+1 ژاپن توانست گل نخست را با ضربه ناواتا به ثمر برساند تا نیمه اول با پیروزی سامورایی به پایان برسد. در شروع نیمه دوم نیز این بازیکن گل دوم را برای تیمش ثبت کرد.

حملات کره‌جنوبی تا پایان بازی ادامه داشت اما در زمانی که کره مشغول حمله بود، یوتاکا میچیواکی گل سوم را هم برای ژاپن زد تا آنها با پیروزی 3-0 قهرمان نوجوانان آسیا شوند.

هدایت ژاپن برعهده یوشیرو موریاما، چهره اسطوره‌ای تیم سانفرانس هیروشیما، است که با این قهرمانی حالا خود را آماده جام جهانی نوجوانان خواهد کرد. بیون سونگ هوان 43 ساله نیز هدایت کره را برعهده داشت که اگرچه قهرمان نشد اما به هر حال جواز حضور در جام جهانی را گرفت.

ژاپن پیش از این در نیمه نهایی 3-0 ایران را شکست داده و کره جنوبی نیز با غلبه بر ازبکستان، راهی فینال شده بود.

دیدگاه‌ها