کد خبر : 1948035 | 11 تیر 1402 ساعت 20:28 | 157.9K بازدید | 32 دیدگاه

خریدهای حساب‌شده برای بازگشت قرمزها به اوج

ذوب ستاره‌های نقل و انتقالات در فولاد مذاب!

باشگاه فولاد خوزستان طی ۴۸ ساعت اخیر به یکی از پر رنگ‌ترین تیم‌های فعال در بازار تابستانی تبدیل شده؛ فعالیتی که کماکان ادامه خواهد داشت.

 ذوب ستاره‌های نقل و انتقالات در فولاد مذاب!

به گزارش “ورزش سه” باشگاه فولاد خوزستان که پس از پایان لیگ بیست و دوم، با بحران اتمام قرارداد ۱۸ بازیکن خود مواجه شده بود حالا با حضور فعال در نقل و انتقالات تابستانی، علاوه بر جذب سه مهره قابل اتکا، قرارداد چهار بازیکن خود را تمدید کرده تا به دنبال شکل دادن تیم قابل قبولی برای فصل آینده باشد.

در این بین اولین اقدام رسمی فولادی‌ها در بازار تابستانی، تمدید قرارداد کاپیتان و ستاره تاثیرگذار فصل قبل بود. ساسان انصاری که پیشنهادات قابل توجهی از تیم‌های مدعی لیگ‌ برتر به دست آورده بود، پس از مذاکره با علیرضا منصوریان و مدیرعامل فولاد قرارداد خود را به مدت ۲ فصل دیگر تمدید کرد تا اینگونه به حضور مداوم خود در جمع قرمزپوشان خوزستانی ادامه دهد.

1893583

اما اولین خرید فولادی‌ها در این فصل، مهاجم تراکتور بود. محمد عباس‌زاده، ستاره مازنی فصل قبل تراکتور که با ۱۰ گل در کورس کسب عنوان آقای گلی قرار داشت، پس از مذاکرات فشرده‌ با مدیران فولاد، به عضویت این تیم درآمد تا بار دیگر کار خود را زیر نظر منصوریان ادامه دهد. مربی‌ای که عباس‌زاده‌‌ را به تراکتور آورده بود و نقش مهمی در احیا دوباره او در فوتبال ایران داشت.

1893579

پس از جدایی امین حزباوی و عارف آقاسی از فولاد، جذب دو مهره دفاعی در اولویت برنامه‌های علیرضا منصوریان قرار گرفت. به همین دلیل سرمربی سرخ‌های اهوازی تصمیم گرفت بر روی دو‌ عنصر دفاعی مس رفسنجان که فصل قبل عنوان دومین خط دفاع برتر لیگ را کسب کرد، دست بگذارد.

در همین راستا ابتدا شاهین توکلی، مدافعی که پیش از این هم سابقه همکاری با منصوریان در اراک را دارد و این فصل نیز پیشنهادات خوبی از تیم‌های مدعی در جیب داشت، با عقد قراردادی ۲ ساله به فولاد پیوست و سپس زوج او یعنی جفرسون باهیا، با امضای قرارداد ۲ ساله رسمی، پیراهن این تیم‌ را بر تن کرد و شاگرد منصوریان شد. باهیا جزو مدافعانی است که سال گذشته به فوتبال ایران آمد و عملکرد قابل قبولی از خود به جا گذاشت.

1893581

دیگر بازیکنانی که با فولاد تمدید قرارداد کرده‌اند، وحید حیدریه و مجتبی نجاریان هستند. مدافعین چپ و راست مورد اعتماد منصوریان که نامشان در لیست اعلامی به باشگاه برای عقد مجدد قرارداد بود و مدیرعامل این باشگاه موفق به انجام ماموریتش شد.

1893582

پیش از این نیز، کریستوفر کنت، گلر اتریشی فولادی‌ها قراردادش را به مدت ۲ فصل دیگر تمدید کرده بود تا علی‌رغم تمامی شایعات موجود به قراردادش پایبند باشد.

هم‌چنین علیرضا منصوریان قصد دارد، بهترین بازیکنان رده پایه فولاد را به لیست امسال تیمش برای لیگ برتر اضافه کند و‌ فرصت طلایی را در اختیار آن‌ها قرار دهد.

به نظر می‌رسد که فعالیت فولاد در بازار تابستانی به همینجا محدود نشود و‌ آن‌ها قرارداد چندین بازیکن دیگرشان را تمدید خواهند کرد و همچنین به دنبال جذب ۲ یا ۳ بازیکن جدید و خارجی خواهند بود که ترکیب این تیم را جذاب خواهد کرد. موضوعی که تا چند روز آینده به طور رسمی توسط این باشگاه اعلام خواهد شد.

دیدگاه‌ها