کد خبر : 1948040 | 11 تیر 1402 ساعت 21:23 | 36.3K بازدید | 16 دیدگاه

بایرن دست‌بردار نیست: پیشنهاد جدید برای هری کین

شبکه سی‌بی‌اس می‌گوید بعد از رد شدن پیشنهادهای اول بایرن مونیخ برای خرید هری کین توسط تاتنهام، باشگاه آلمانی پیشنهاد جدید خود را به مبلغ 93 میلیون یورو ارسال کرده است.

بایرن دست‌بردار نیست: پیشنهاد جدید برای هری کین

به گزارش "ورزش سه"،  بعد از رد پیشنهاد اول بایرن مونیخ برای به خدمت گرفتن هری کین حالا باواریایی‌ها همانطور که انتظار می‌رفت پیشنهاد تازه خود را با مبلغی بالاتر به لندن ارسال کرده‌اند.

شبکه سی‌بی‌اس در گزارشی اختصاصی مدعی شد که پیشنهاد جدید بایرن مونیخ به مبلغ 93 میلیون یورو است. در شروع روند ارسال پیشنهادهای بایرن به دفتر تاتنهام گفته می‌شد که باشگاه آلمانی استراتژی ارسال پیشنهادهایی با رقم کمتر و سپس بالا بردن مرحله به مرحله مبلغ تا زمان جلب نظر تاتنهام را دنبال خواهد کرد.

اما پیشنهاد بایرن در حالی به دفتر تاتنهام می‌رسد که این روزها در راه انتقال هری کین به بایرن چند مانع وجود دارد. اولین مانع این است که هری کین در تعطیلات به سر می‌برد و در نتیجه امکان تماس گرفتن با او توسط هر دو باشگاه دشوار است.

1893595

دومین مانع این است که تاتنهام انتظار پیشنهادی 100 میلیون یورویی از بایرن را داشت و بعید است با پیشنهاد 93 میلیونی موافقت کند.

سومین مانع اما این است که به گفته سی‌بی‌اس هری کین تا این لحظه به شکل رسمی به تاتنهام اعلام نکرده که خواهان جدایی است. این موضوعی است که چند هفته پیش منچستریونایتد را از دست او عصبانی کرده بود.

دیدگاه‌ها