کد خبر : 1948063 | 12 تیر 1402 ساعت 07:00 | 50.3K بازدید | 2 دیدگاه

تنها چند دقیقه طول کشید تا این پیشنهاد را رد کنم؛

یک عاشق دیوانه قید لیگ قهرمانان را زد!

یسیک انگانکام، بازیکن زیر 21 سال تیم ملی آلمان می‌گوید عشق او به هرتابرلین باعث شد تا از فرصت بازی در لیگ قهرمانان اروپا چشم‌پوشی کند‌.

یک عاشق دیوانه قید لیگ قهرمانان را زد!

به گزارش ورزش سه، یسیک انگانکام، مهاجم 22 ساله هرتابرلین، در اظهاراتی در کانال یوتیوب بلال قمریه بازیکن سابق این باشگاه گفت: ایجنتم به من گفت یونیون برلین که فصل گذشته را در رتبه چهارم به پایان رساند و برای اولین بار جواز حضور در لیگ قهرمانان را کسب کند، به جذب من علاقه دارد.

انگانکام با اشاره به اینکه یونیون برلین رقیب سنتی هرتا محسوب می‌شود، توضیح داد: تنها چند دقیقه طول کشید تا من این پیشنهاد را رد کنم. با توجه به اینکه پیشنهاد مربوط به یونیون برلین بود، دیگر اهمیتی نداشت که چه‌قدر وسوسه برانگیز باشد.

مهاجم هرتابرلین گفت: من برای پذیرش این پیشنهاد، باید کارهایی را انجام می‌دادم که واقعا دوست ندارم. من واقعا تمایل دارم که در لیگ قهرمانان اروپا بازی کنم اما این انتقال صورت نمی‌گیرد، چرا که من بازیکن هرتا هستم.

انگانکام از شش سالگی در هرتابرلین حضور داشته و در این مدت تنها یک فصل را به صورت قرضی در گروتر فورث سپری کرده است؛ پس از سقوط هرتا به دسته پایین‌تر، او حالا باید همراه با این تیم برای بازگشت به بوندسلیگا تلاش کند.

البته هنوز ادامه حضور انگانکام در هرتابرلین قطعی نشده و گفته می‌شود او از اینتراخت فرانکفورت که به رقابت‌های لیگ کنفرانس اروپا راه یافته، پیشنهادی را دریافت کرده است.

دیدگاه‌ها