کد خبر : 1948094 | 12 تیر 1402 ساعت 09:05 | 3.7K بازدید | 1 دیدگاه

درخشش ورزش سه در جشنواره ورزشی نویسان

دومین جشنواره ورزشی نویسان استان اصفهان با چهار جایزه برای ورزش سه خاتمه یافت.

درخشش ورزش سه در جشنواره ورزشی نویسان

به گزارش ورزش سه، مراسم اختتامیه دومین دوره جشنواره تخصصی انجمن ورزشی نویسان اصفهان شب گذشته به مناسبت روز جهانی ورزشی نویسان  با حضور خبرنگاران، عکاسان و فعالان رسانه حوزه ورزش این استان برگزار شد.

شرکت کنندگان در این جشنواره در بخش‌های یادداشت، خبر، تیتر، مصاحبه، گرافیک، عکس و چندرسانه‌ای با یکدیگر به رقابت پرداختند.

در این جشنواره محمدرضا شاهمرادی از سایت ورزش سه در بخش مصاحبه با اثر "جان آرات در خطر است، کمک کنید" موفق به کسب مقام دوم شد و وحید مومن‌زاده عکاس ورزش سه با عکسی تحت عنوان "زمین فوتبال یا رینگ بوکس" مقام سوم بخش عکس را بدست آورد.

1893657

همچنین یادداشت‌ علیرضا صدرایی با عنوان "فراز و فرود‌های خطرناک برای ورزش اول ایران" و شروین شلایی با یادداشتی تحت عنوان "تکرار نبرد گوادالته در اجوکیشن سیتی" که در سایت ورزش سه منتشر شده بود مقام دوم مشترک بخش یادداشت را بدست آوردند.

امین کریمیان رئیس هیئت مدیره انجمن ورزشی نویسان استان اصفهان در گفتگو با خبرنگار ورزش سه در خصوص این جشنواره گفت: دومین جشنواره انجمن ورزشی نویسان استان اصفهان با ۳۰۰ اثر از ۷۰ نفر از فعالان حوزه رسانه‌های ورزشی برگزار شد.

1893658

کریمیان ادامه داد: این جشنواره تخصصی در کشور با ابتکار انجمن ورزشی نویسان استان اصفهان برگزار شده و نمونه آن را در هیچ استان دیگری شاهد نیستیم.

وی تصریح کرد: خبرنگاران و عکاسان ورزشی استان اصفهان از نخبگان کشور هستند. ورزشی نویسان دو مولفه را باید سرلوحه کار خود قرار دهند، نخست اینکه ورزشی نویس باید تحلیلگر، کارشناس و پیشنهاد دهنده باشد و دوم اینکه خبرنگاران و عکاسان ورزشی باید ثبت کننده وقایع در راستای هدایت جامعه به معروف باشند.

1893660
1893661

دیدگاه‌ها