کد خبر : 1948124 | 12 تیر 1402 ساعت 11:14 | 23.2K بازدید | 6 دیدگاه

در آستانه انتقال بروزوویچ: النصر مانه را هم می‌خواهد

النصر عربستان در جدیدترین سوژه نقل و انتقالات تابستانی به سراغ سادیو مانه از بایرن مونیخ رفته است.

در آستانه انتقال بروزوویچ: النصر مانه را هم می‌خواهد

به گزارش "ورزش سه"، به گفته سلطان العتیبی، روزنامه نگار عربستانی، سادیو مانه، وینگر بایرن مونیخ، در حال مذاکره با النصر برای جابجایی از بوندسلیگا به خاورمیانه در پنجره نقل و انتقالات تابستانی است.

مانه در طول دوران حضورش در لیورپول بین سال‌های 2016 تا 2022 خود را به عنوان یکی از بهترین مهاجمان جهان معرفی کرد. او در 269 بازی برای قرمزها 120 گل به ثمر رساند و 48 پاس گل داد و 6 جام از جمله لیگ برتر و لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد.

این بازیکن 31 ساله تابستان گذشته با قراردادی سه ساله به مبلغ 32 میلیون یورو به بایرن مونیخ پیوست. علیرغم قهرمانی در بوندسلیگا در اولین فصل حضورش در این باشگاه، این مهاجم نتوانست آنطور که باید بدرخشد.

1893697

مانه در فصل گذشته در 38 بازی در تمامی رقابت‌ها تنها 12 گل به ثمر رساند و 6 پاس گل داد. او مرتباً به دلیل مشکلات مصدومیت از ترکیب اصلی دور بود.

در حالی که گفته می‌شود مانه قصد دارد فصل آینده در بایرن مونیخ بماند تا شایستگی‌های خود را ثابت کند، انتقال احتمالی به النصر و هم تیمی شدن با کریستیانو رونالدو در حال حاضر به او پیشنهاد شده است.

النصر که در زمستان رونالدو را جذب کرد در این هفته طی مذاکرات فشرده با اینتر موفق شده شرایط جذب مارسلو بروزوویچ را فراهم کند و این انتقال هم به زودی رسمی می‌شود.

دیدگاه‌ها