کد خبر : 1948209 | 12 تیر 1402 ساعت 16:50 | 37.8K بازدید | 9 دیدگاه

باشگاه رونالدو ستاره بایرن را فریب می‌دهد

گفته می‌شود النصر عربستان به دنبال سادیو مانه است تا او را در خط حمله تیم در کنار رونالدو به کار بگیرد.

باشگاه رونالدو ستاره بایرن را فریب می‌دهد

به گزارش "ورزش سه"، آینده سادیو مانه موردتوجه خیلی از هواداران فوتبال است. او یک سال پیش به عنوان یک گزینه داغ، از لیورپول به بایرن مونیخ پیوست تا جای خالی روبرت لواندوفسکی را پر کند.

ولی مانه یک فصل ناامیدکننده را در مونیخ گذراند و در 25 مسابقه در بوندس‌لیگا تنها هفت گل زد. او فقط 18 بار در ترکیب ثابت مونیخی‌ها به میدان رفت. حالا با وجود اینکه ستاره سنگالی تا 2025 با بایرن قرارداد دارد، شایعاتی درباره آینده او شنیده می‌شود.

1893862

گفته می‌شود النصر که رونالدو در آن بازی می‌کند، هواخواه مانه شده است و با این بازیکن مذاکره هم کرده است. البته چندی پیش، باکاری سیسه، مدیر برنامه‌های مانه، هرگونه شایعه‌ای را رد کرد: «من چیزی درباره پیشنهاد از عربستان نشنیده‌ام. او مسلما در بایرن می‌ماند. قرارداد سه‌ساله بسته و یک سال را گذرانده و دو سال دیگر از آن مانده است. پس بله، در حال حاضر او در بایرن می‌ماند.»

خود مانه هم به تازگی گفت: «من عاشق چالش هستم و بایرن یک چالش بزرگ است. به عهده من است که هر کاری لازم است انجام دهم تا از پس این چالش بربیایم.» اما نکته اینجاست که اگر بایرن پیشنهاد مناسبی برای مانه دریافت کند، او را خواهد فروخت. پرداخت حقوق سالیانه 20 میلیون یورو او نیز برای النصر کار دشواری نیست.

دیدگاه‌ها