کد خبر : 1948132 | 12 تیر 1402 ساعت 12:02 | 30.4K بازدید | 2 دیدگاه

یحیی توره:

سیتی توصیه‌هایم در مورد مانه را نادیده گرفت

یحیی توره می‌گوید او می‌خواست منچسترسیتی سادیو مانه، ستاره سابق لیورپول، را در دوران حضورش در این تیم به خدمت بگیرد.

سیتی توصیه‌هایم در مورد مانه را نادیده گرفت

 به گزارش "ورزش سه"، یحیی توره، اسطوره منچسترسیتی، گفته که از تیم سابقش خواسته بود سادیو مانه، ستاره سابق لیورپول، را از ساوتهمپتون به خدمت بگیرند.

مانه 31 ساله، 2 سال موفق را ساوتهمپتون سپری کرد و در 75 بازی در سراسر رقابت ها 25 گل زد و 14 پاس گل به ثبت رساند.

او پس از نمایش‌های درخشانش در استادیوم سنت مری، در تابستان 2016 انتقالی 40 میلیون یورویی به تیم تحت هدایت یورگن کلوپ را تکمیل کرد.

بازیکن فعلی بایرن مونیخ، قبل از جدایی در تابستان گذشته، 6 جام همراه قرمزها به دست آورد. او در 269 بازی 120 گل به ثمر رساند و 48 پاس گل داد.

توره توضیح می‌دهد که همیشه اشتیاق داشته تا با مانه هم‌تیمی باشد: "همیشه می‌خواستم با او بازی کنم. زمانی که در سیتی بودم، زمانی که او در ساوتهمپتون بود، به او احترام زیادی می‌گذاشتم و از برخی از مدیران باشگاه می‌خواستم که او را به خدمت بگیرند. اما در نهایت این اتفاق نیفتاد. پس از آن، کلوپ چشم داشت که او را به دست آورد و حالا ببینید او برای لیورپول چه کرد. او فوق العاده بود. من او را دوست دارم."

1893712

توره همچنین مانه را به خاطر رفتارش در خارج از فوتبال تحسین کرد: "روشی که او به راحتی با مسائل برخورد می‌کند و حمایتی که از مردمش در کشورش می‌کند، باورنکردنی است. بعضی روزها وقتی اخبار نادرستی درباره او می‌خوانم عصبانی می‌شوم. 
مثلا یک روزنامه‌نگار از او می‌پرسد: "چرا فراری نداری" و او می‌گوید "نه، من به آن نیازی ندارم" من ترجیح می‌دهم یک ماشین معمولی داشته باشم." دو ماه بعد ما او را می‌بینیم که در کشور خود کارهایی را انجام می‌دهد. او یک الگوی بزرگ است."

مانه که با قراردادی به ارزش 41 میلیون یورو از لیورپول به بایرن مونیخ پیوست، در 38 بازی 12 گل برای تیم فعلی خود به ثمر رسانده است.

دیدگاه‌ها