کد خبر : 1948140 | 12 تیر 1402 ساعت 12:26 | 26.5K بازدید | 5 دیدگاه

رسمی: پنج ستاره هوادار همزمان تمدید کردند

باشگاه هوادار که در سکوت خبری فعالیت‌های نقل و انتقالاتی خود را پیش می‌برد، خبر از تمدید قرارداد با پنج بازیکن خود داد.

رسمی: پنج ستاره هوادار همزمان تمدید کردند

به گزارش "ورزش سه"، هوادار با حفظ اسکلت تیم فصل گذشته خود، تمریناتش را به عنوان اولین تیم لیگ برتری آغاز کرد و در این تمرینات اکثر بازیکنان گذشته‌شان حضور داشتند.

چند بازیکن مطرح این تیم با پایان فصل قراردادشان به پایان رسید اما با توجه به اینکه تکلیف نیمکت هوادار خیلی زود با پیوستن محمود فکری به این تیم روشن شد، بازیکنان هم توانستند زودتر برای ادامه کار خود به جمع‌بندی برسند.

داریوش شجاعیان و بابک مرادی دو بازیکن سابق استقلال که پس از جدایی از جمع آبی پوشان به هوادار پیوستند حالا با تمدید قراردادشان پس از کار با عنایتی و الهامی، با سومین سرمربی استقلالی در هوادار کار خواهند کرد.

محمد مهدی مهدی‌خانی نیز فصل گذشته از میانه‌های راه بعد از جدایی از پرسپولیس هواداری شد و حالا با تمدید قرارداد خود امیدوار به درخشش در این تیم تهرانی است.

امید سینگ نیز که در زمستان گذشته به هوادار پیوسته بود پس از عملکرد قابل قبولش، کار خود را در هوادار ادامه خواهد داد. دیگر تمدیدی هواداری‌ها نیز محمد میری است که به یکی از نفرات اصلی خط هافبک این تیم تبدیل شده بود و این بازیکن گیلانی یک فصل دیگر را نیز در هوادار سپری خواهد کرد.

این پنج بازیکن طی روزهای گذشته در تمرینات هوادار حاضر بودند و حالا به طور رسمی خبر تمدید قرارداد آنها اعلام شده است.

1893723

دیدگاه‌ها