کد خبر : 1948192 | 12 تیر 1402 ساعت 15:03 | 62.4K بازدید | 5 دیدگاه

رسمی: پیرترین مربی تاریخ لیگ برتر تمدید کرد

روی هاجسون، پیرترین مربی تاریخ لیگ برتر، قراردادش با کریستال پالاس را یک سال دیگر تمدید کرد و فصل آینده روی نیمکت این تیم خواهد نشست.

رسمی: پیرترین مربی تاریخ لیگ برتر تمدید کرد

به گزارش "ورزش سه"، هاجسون در ماه مارس جانشین پاتریک ویرا شد و توانست کریستال پالاس را در لیگ برتر نگه دارد و از خطر سقوط نجات دهد. با پایان فصل، قرارداد او هم تمام شد، اما حالا آن را برای یک سال دیگر تمدید کرده است.

در ادامه راه، پدی مک‌کارتی، دستیار اول او، ری لوینگستون کمک مربی و دین کیلی مربی دروازه‌بان‌ها خواهند بود. مربی سابق تیم ملی انگلیس پس از تمدید قراردادش گفت: «خیلی خوشحالم و افتخار می‌کنم دوره حضورم در کریستال پالاس تمدید شده و دوست دارم از رییس و مدیر ورزشی باشگاه به خاطر اینکه همچنان به من اعتماد کردند، تشکر کنم.»

هاجسون که با 75 سال سن پیرترین مربی تاریخ لیگ برتر است، ادامه داد: «می‌دانم که چه بازیکنان رؤیایی‌ای در اینجا داریم. ترکیبی عالی از بازیکنان جوان و با پتانسیل زیاد در کنار بازیکنانی با تجربه لیگ برتری و بین‌المللی داریم.

برای خودمان این هدف را گذاشته‌ایم که در پایان فصل در نیمه بالایی جدول باشیم که با وجود چنین گروه فوق‌العاده‌ای از بازیکنان و هواداران درخشانی که هفته به هفته پشت سر تیم هستند، قابل دستیابی است.»

1893833

دیدگاه‌ها