کد خبر : 1948211 | 12 تیر 1402 ساعت 17:01 | 140.5K بازدید | 37 دیدگاه

پس از چهار فصل بازی

کنار گذاشتن مدافع ۳۹ ساله ایران از باشگاه قطری!

با اعلام باشگاه الخریطیات پژمان منتظری از این تیم جدا شد.

کنار گذاشتن مدافع ۳۹ ساله ایران از باشگاه قطری!

به گزارش "ورزش سه"، طبق قانونی که جدیدا در فوتبال قطر برای جوان‌تر شدن سن تیم‌ها و پویا تر شدن لیگ دوم آن‌ها وضع شده، تیم‌های لیگ یکی این کشور تنها می‌توانند یک بازیکن خارجی بالای ۳۰ سال در‌ترکیب خود داشته باشند تا به طور اجباری لیگ‌های پایین‌تر به سراغ پرورش استعدادهای قطری و همچنین کشف بازیکنان گم‌نام جوان خارجی بروند تا بتوانند مدت بیشتری در قطر بازی کنند و شاید پاسپورت قطر را بگیرند.

باشگاه الخریطیات نیز اعلام کرد که قرارداد چهار بازیکن خارجی خود به پایان رسیده و از تلاش آن‌ها در لیگ دسته اول تشکر کرده است. پژمان منتظری به همراه جوزیه موهی مدافع ساحل عاجی و عبدالحفیظ البدوی و زکریا العزوزی دو‌بازیکن مراکشی بازیکنانی هستند که از الخریطیات جدا شده‌اند. گفتنی است پژمان منتظری از سال ۲۰۱۹ در الخریطیات حضور داشت و فصل قبل در لیگ ‌دسته اول این کشور با تیمش به رده چهارم رسید و‌ نتوانستنند مجوز حضور در لیگ ستارگان را کسب کنند.

1893866

پژمان منتظری فوتبال حرفه‌ای‌اش از از فولاد خوزستان شروع کرد و پس از قهرمانی با فولاد در لیگ برتر به استقلال رفت. او‌ پس از هفت سال حضور در استقلال راهی لیگ ستارگان شد و به تیم ام‌صلال پیوست. پس از ام‌صلال دو‌ فصل در الاهلی قطر بازی کرد و دوباره به استقلال بازگشت. منتظری پس از دو‌ فصل حضور با پیراهن استقلال راهی الخریطیات شد و‌ حالا پس از چهارسال از این تیم جدا شده است. باید دید این مدافع ۳۹ ساله چه تصمیمی برای ادامه فوتبالش می‌گیرد، به ایران باز خواهد گشت و در ایران کفش‌ها را خواهد آویخت و یا اکنون تصمیم خداحافظی و رفتن به جرگه مربیان را می‌گیرد.

منتظری در دو‌ جام جهانی با تیم ملی ایران حضور داشته و ۵۱ بازی با پیراهن تیم ملی انجام داده و دو‌ گل‌ در‌ کارنامه ملی خود دارد.

1893867

دیدگاه‌ها