کد خبر : 1948220 | 12 تیر 1402 ساعت 18:00 | 20.7K بازدید | 10 دیدگاه

بنیتس: لاف نمی‌زنم، بیست تیم من را می‌خواستند

مراسم معارفه رافائل بنیتس در سلتاویگو برگزار شد و این مربی اسپانیایی با قراردادی سه ساله، به طور رسمی هدایت آبی‌پوشان را در دست گرفت.

بنیتس: لاف نمی‌زنم، بیست تیم من را می‌خواستند

به گزارش "ورزش سه"، رافائل بنیتس بار دیگر روی نیمکت برگشته است و این بار هدایت سلتاویگو را برعهده گرفته است. او در مراسم معارفه خود گفت: «خیلی خوشحالم. راضی کردن من برای اینکه به اینجا بیایم، خیلی آسان بود. وقتی مدیر باشگاه شروع به صحبت با من کرد، بیشتر چیزهایی که می‌گفت، همان چیزهایی بود که من دنبالش می‌گشتم.»

او اضافه کرد: «برای من باعث افتخار است که مربی سلتا باشم و امیدوارم وقتی کارم اینجا تمام شد، تیم کمی بهتر از الان شده باشد. من به اینجا آمده‌ام تا چیز یاد بگیرم، نه اینکه به کسی درس بدهم. دوست دارم برای بردن رقابت کنم و بعد به دنبال اهداف بلندمدت‌تر خواهیم رفت.»

1893892

بنیتس همچنین گفت باشگاه‌های زیادی دنبال او بوده‌اند، اما در میان همه ‌آن‌ها تصمیم گرفته پیشنهاد سلتاویگو را قبول کند: «پیشنهادات زیادی داشتم. نمی‌خواهم لاف بزنم اما بیشتر از 20 تا تیم بودند، بعضی‌هایشان هم اسپانیایی بودند.

خیلی از آن‌ها برای جاهای خیلی دور بودند و پول بیشتری می‌دادند اما من دنبال یک پروژه بودم که در یکی از لیگ‌های مهم باشد و بتوانم روی آن کار کنم.»

دیدگاه‌ها