کد خبر : 1948242 | 12 تیر 1402 ساعت 19:37 | 29.8K بازدید | 11 دیدگاه

ربیعی: این تیم برای حدادی‌فر است؛

درد دل تماشاگران با سرمربی لیگ برتری

سرمربی ذوب‌آهن پای صحبت‌های تماشاگران متعصب این تیم نشست و پاسخگوی آنها بود.

درد دل تماشاگران با سرمربی لیگ برتری

به گزارش "ورزش سه"، محمد ربیعی در حاشیه تمرین امروز ذوب‌آهن در جمع هواداران این تیم حاضر شد و ضمن برخورد گرم و صمیمانه، در پاسخ به مسائل مطرح شده و دغدغه‌های آنها عنوان کرد: قدم همه شما روی چشم ماست. هر جایی بودم، ارتباط خیلی نزدیکی با هواداران داشتم و خدا را شکر هر شهری کار کردم، مردم آنجا هم به ما لطف داشتند و ابراز علاقه کردند، اما شما که فوتبالی هستید، دوست دارم حرف‌های من را منطقی متوجه شوید.

او در خصوص تشویق قاسم حدادی‌فر در جریان تمرین ذوب‌آهن ابراز کرد: اتفاقا خیلی خوشحال شدم که قاسم را تشویق کردید. همیشه این کار را انجام دهید و باید همواره اسطوره‌های باشگاه ذوب‌آهن ازجمله قاسم حدادی‌فر را تشویق کنید. از آقایان کربکندی دادفر گرفته تا قاسم حدادی‌فر، تاریخ سازان ذوب‌آهن هستند.

ویدئو: 304688

سرمربی جدید تیم ذوب آهن یادآور شد: منِ محمد ربیعی و امثال بنده می‌آییم و می‌رویم، اما آنها که برای ذوب آهن تاریخ سازی کرده‌اند، ماندگار هستند و این موضوع را متوجه می‌شوم و هر جایی بودم به چنین موردی تاکید داشتم.

ربیعی ادامه داد: من تیمی را تحویل گرفتم که با قوانین جدید فدراسیون فوتبال فقط ۱۹ می‌تواند سهمیه بزرگسال داشته باشد که ۱۶ بازیکن از گذشته قرارداد داشتند؛ یعنی فقط سه جای خالی در ذوب‌آهن وجود داشت. تغییر و تحول یک سری قوانین دارد و ما باید طبق نفراتی که در اختیار داریم و یک مقدار خروجی و ورودی، به این شکل پیش برویم.

او با تاکید بر اینکه ما تیم جوانی در اختیار داریم، اظهار کرد: نیاز داریم که باشگاه ذوب‌آهن و در رأس آن کارخانه، ما را در جذب بازیکن کمک کنند. در همین پنج روز، روزی چهار ساعت نخوابیدم و مدام در جریان نقل و انتقالات بودم، اما ارقام بازیکنان بسیار بالاست و واقعا به بودجه ما نمی‌خورد، اما این قول را می‌دهم اگر از نحوه فوتبال تیم‌های من در گذشته لذت بردید، همان فوتبال را برای ذوب‌آهن می‌آورم.

1892851

سرمربی تیم ذوب آهن اضافه کرد: به بچه‌های تیم گفتم و باورم این است که امسال، سال رویش باورها است. باور ما این است که بجنگیم تا تیم ذوب آهن را به جایگاه‌های بالاتر برسانیم و هواداران از آن لذت ببرند. ان‌شاالله با کمک بازیکنان و حمایت شما هواداران به موفقیت برسیم.

ربیعی که در میان صحبت‌هایش از هواداران ذوب‌آهن خواست برای مهدی تارتار بخاطر دو سال خدمت در این تیم دست بزنند و او را تشویق کنند، گفت: قاسم حدادی‌فر برای من پست و استوری گذاشته و اسطوره است. ما در ذوب‌آهن کار می‌کنیم ولی این تیم در نهایت برای قاسم است.

سرمربی تیم ذوب‌آهن تصریح کرد: شک نکنید ذوب‌آهن خوب، جوان و پرانرژی خواهید داشت. ان‌شاالله در همین هفته هم سه، چهار بازیکن خوب اضافه می‌کنیم.

دیدگاه‌ها