کد خبر : 1948254 | 12 تیر 1402 ساعت 21:30 | 48.7K بازدید | 8 دیدگاه

رسمی: محصول آکادمی سیتی به دورتموند پیوست

بروسیا دورتموند اعلام کرد فلیکس انمچا، هافبک آلمانی، را با قراردادی به ارزش 30 میلیون یورو به خدمت گرفته است.

رسمی: محصول آکادمی سیتی به دورتموند پیوست

به گزارش "ورزش سه"، فلیکس انمچا امروز با حضور در دفتر باشگاه بروسیا دورتموند قراردادی پنج ساله امضا کرد و به زردها پیوست. انمچا هافبکی ملی‌پوش است و 1 بازی ملی در کارنامه دارد.

بروسیا دورتموند برای به خدمت گرفتن انمچا 30 میلیون یورو به ولفسبورگ پرداخت کرده است. او در فصل آینده با پیراهن شماره 8 دورتموند به میدان می‌رود.

1893958

سباستین کِل، مدیر ورزشی دورتموند، در مراسم امضای قرارداد انمچا گفت: "فلیکس انمچا فوتبالیستی است سریع، پرقدرت و از نظر تکنیکی توانا. او چه در زمان تهاجم و چه در زمان دفاع فوق‌العاده است و قدرت خط میانی ما را افزایش خواهد داد. او در آکادمی منچسترسیتی آموزشی در بالاترین سطح دیده و فصل گذشته یکی از بهترین ستاره‌های ولفسبورگ بود. خوشحالیم که یک ملی‌پوش دیگر آلمانی را در ترکیب خود داریم و شک نداریم که فلیکس در دورتموند بیشتر پیشرفت کرده و موفق خواهد بود."

1893957

انمچا بعد از امضای قراردادش با دورتموند گفت: "بروسیا دورتموند باشگاه بزرگی است که من از بچگی هوادارش بودم. خوشحالم که حالا عضوی از این باشگاه هستم و می‌توانم به تیم کمک کنم در بوندس‌لیگا، جام حذفی و چمپیونزلیگ به هدف‌هایش برسد. امیدوارم در کنار هواداران روزهای خوبی داشته باشم."

دیدگاه‌ها