کد خبر : 1948257 | 12 تیر 1402 ساعت 21:53 | 53.2K بازدید | 16 دیدگاه

اگر راهی برای برگشت بود، او این راه را طی می‌کرد؛

جمشیدیان: افسوس، محمد را از دست دادیم

در روز شلوغ و جنجالی فوتبال ایران، درگذشت محمد عباس‌تبار جامعه فوتبال ایران را در شوک فرو برد.

جمشیدیان: افسوس، محمد را از دست دادیم

به گزارش ورزش سه، ساعاتی قبل، محمد عباس‌تبار، بازیکن تیم فوتبال شهرداری همدان در اثر بیماری سرطان درگذشت. این اتفاق تلخ در شرایطی برای این بازیکن جوان فوتبال ایران رخ داد که او پس از مواجهه با این بیماری با روحیه‌ای بالا مراحل درمان خود را آغاز کرد تا پس از چند جلسه شیمی درمانی، تحت عمل جراحی قرار بگیرد اما با این حال مراحل درمان او موفقیت‌آمیز نبود و این بازیکن جوان ساعاتی قبل درگذشت.

پس از انتشار این خبر، احمد جمشیدیان، سرمربی فصل گذشته شهرداری همدان، در شرایطی که تحت تاثیر این اتفاق قرار داشت، با صدایی مغموم و بغض آلود در گفتگویی کوتاه با خبرنگار ما گفت: مطمئنم اگر یک درصد راهی برای بازگشت بود، محمد این راه را طی می‌کرد. من آدمی با انگیزه و روحیه محمد ندیده بودم. او قرار بود جلسات شیمی درمانی و پرتو درمانی خود را طی کند و سپس تحت عمل جراحی قرار بگیرد. این جلسات به خوبی طی شد اما پزشکان اعلام کردند که او نمی‌تواند جراحی شود و پس از آن به یک‌باره همه چیز تغییر کرد.

1893965

او ادامه داد: با این حال محمد حدود چهار ماه دیگر هم با این بیماری مبارزه کرد اما از نظر پزشکی هم دیگر راهی برای بازگشت او نبود. محمد چند هفته خیلی سخت را پشت سر گذاشت و ساعاتی قبل درگذشت. من این اتفاق تلخ را به جامعه ورزش و خانواده او تسلیت می‌گویم.

1893964

جمشیدیان در پایان صحبت‌های خود درباره این بازیکن گفت: معمولا وقتی یک نفر ما را ترک می‌کند، ما شروع به تعریف و تمجید از او می‌کنیم اما محمد جدا از اینکه شاگرد من بود، یک دوست و همراه هم برای من بود. او واقعا یک پسر فوق‌العاده، دوست داشتنی و بی‌نظیر بود که جای او برای همیشه در بین ما خالی می‌ماند.

دیدگاه‌ها