کد خبر : 1948258 | 12 تیر 1402 ساعت 21:50 | 64.2K بازدید | 11 دیدگاه

وظیفه قایدی و محبی روی دوش تازه وارد (عکس)

ستاره جدید استقلال امیدوار است نمایش خوبی در فاز هجومی تیمش در فصل جدید داشته باشد.

وظیفه قایدی و محبی روی دوش تازه وارد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، مهرداد محمدی پس از چهار سال بازی بیرون از ایران و شرایط خوبی که در لیگ برتر پرتغال و لیگ ستارگان قطر با بازی در تیم‌های آوس، العربی و السیلیه داشت، تصمیم گرفت دوباره به ایران برگردد و پیراهن آبی را بر تن کند که امروز هم دومین جلسه تمرینی خود همراه با این تیم را پشت سر گذاشت.

محمدی که در فصل گذشته لیگ ستارگان قطر ۱۷ بازی انجام داد و توانست ۹ گل به ثمر رساند، دو پاس گل بدهد و دو پنالتی بگیرد، حالا با بهترین شرایط فنی خود را به استقلال رسانده و به لیگ برتر بازگشته که امیدوار است بازهم روند خوب خود را ادامه دهد و بتواند تبدیل به مهره کلیدی در این تیم شود.

1893961

مهاجم جدید استقلال که توانایی بازی در پست‌های وینگر و مهاجم نوک را دارد، در حالی به استقلال آمده که هنوز تکلیف ماندن یا رفتن محمد محبی و مهدی قایدی در این تیم مشخص نیست و مهرداد محمدی باید فعلا در تمرینات وظایف این دو بازیکن در فاز هجومی را انجام بدهد تا بازهم وینگر به جمع آبی‌ها اضافه شود.

مهرداد محمدی در تمرین امروز استقلال مثل دیروز با انگیزه و روحیه بالایی حاضر شد و دوباره با پا به توپ شدن و حرکات تکنیکی و سرعتی، بازیکنان مقابل خود را به دردسر انداخت و توانایی خود را به نمایش گذاشت.

دیدگاه‌ها