کد خبر : 1948265 | 12 تیر 1402 ساعت 22:26 | 35K بازدید | 11 دیدگاه

با تایید رئیس باشگاه سویا:

بازگشت سرخیو راموس به خانه منتفی شد

دل نیدو جونیور، رئیس باشگاه سویا، اعلام کرد که این باشگاه قصد خرید سرخیو راموس را ندارد.

بازگشت سرخیو راموس به خانه منتفی شد

به گزارش "ورزش سه"، سرخیو راموس بعد از دو سال حضور در پاری‌سن‌ژرمن به کار خود در این باشگاه پایان داد. او که یکی از گزینه‌های اینتر میامی در نقل و انتقالات تابستانی به حساب می.آید بیشتر دوست داشت فوتبال خود را در سویا به پایان برساند اما به نظر می‌رسد که شرایط برای این اتفاق مهیا نیست.

راموس با درخشش در سویا به فوتبال دنیا معرفی شد و در سال 2005 با قرارداد 28 میلیون یورویی راهی رئال مادرید شد؛ انتقالی که بسیاری از اولتراهای سویا هنوز راموس را به خاطرش نبخشیده‌اند. چند روز پیش کادنا سر گزارش داد که این باشگاه اسپانیایی برای جلوگیری از تنش روی سکوها با وجود تمایل راموس، در حال حاضر شرایط جذب او را ندارد.

1893975

با این وجود راموس امیدوار به تغییر موضع باشگاه سویا بود که اظهارت امروز رئیس این باشگاه کاملا او را ناامید کرد. دل نیدو جونیور، رئیس باشگاه سویا، امروز در پاسخ به این سوال که «آیا باشگاه قصد خرید راموس را دارد؟» گفت: "خیر این موضوع صحت ندارد و راموس قرار نیست در سویا بازی کند."

به این ترتیب سرخیو راموس که بعد از ترک رئال و حضور در پی اس جی بیشتر زمان خود را صرف دست و پنجه نرم کردن با مصدومیت کرد باید فکر بازگشت به خانه قدیمی را کاملا از سر بیرون کرده و به پیشنهادات دیگر از جمله هم‌تیمی شدن دوباره با لیونل مسی در MLS فکر کند.

دیدگاه‌ها