کد خبر : 1948282 | 13 تیر 1402 ساعت 00:28 | 13.2K بازدید | 9 دیدگاه

آرزوی رئیس لالیگا: دیدن امباپه در اسپانیا

از نظر خاویر تباس پروژه سوپرلیگ هیچ پیشرفتی نداشته و فقط دو باشگاه رئال مادرید و بارسلونا طرفدار آن هستند.

آرزوی رئیس لالیگا: دیدن امباپه در اسپانیا

به گزارش "ورزش سه"، خاویر تباس، رئیس لالیگا، در مراسم رونمایی رسمی از لوگوی جدید این مسابقات به سوالات مهمی در مورد آینده سوپر جام و حضور کیلیان امباپه در رئال مادرید پاسخ داد. بخش‌های مهم صحبت‌های تباس را در ادامه می‌خوانید:

پروژه سوپرلیگ
با وجود ابراز امیدواری خوان لاپورتا به حل مشکل پروژه سوپرلیگ، خاویر تباس همچنان معتقد است که این پروژه پیشرفتی نداشته و نخواهد داشت: به نظر من سوپرلیگ بیشتر شبیه یک مسابقه سوپرکاپ با حضور دو تیم است.

لالیگای پرستاره
هدف ما این است که همواره بهترین بازیکنان دنیا در لالیگا بازی کنند. برخی از این بازیکنان در حال حاضر اینجا حضور دارند. ما نباید فراموش کنیم که هم اکنون ستاره هایی چون وینیسیوس جونیور، پدری و روبرت لواندوفسکی را داریم که بازیکنان بسیار بزرگی هستند.

استقبال از حضور امباپه در رئال
تباس که بارها نسبت به حضور امباپه در رئال ابراز تمایل کرده بار دیگر در این مورد اظهار نظر کرد: "من آرزو می‌کنم که کیلیان امباپه به رئال مادرید بپیوندد. رئال مادرید یک تیم فوق‌العاده است و می‌تواند این انتقال را انجام دهد. این باشگاه همواره استراتژی‌های موفقی داشته است اما همه چیز آن طور که شما می‌خواهید نیست. با این وجود من دوست دارم امباپه را با لوگوی جدید لالیگا ببینم!"

رشد لیگ‌های جدید
یک لیگ در عرض 48 ساعت یا 3-4 سال ساخته نمی‌شود. به یاد دارید که لیگ چین با وجود جذب بازیکنان بزرگ به هیچ موفقیتی دست نیافت. در امریکا هم قرار نیست اتفاق خاصی رخ بدهد. موضوع فقط جذب بازیکنان نیست و این انتقال‌ها من را عصبانی نمی‌کند.

منتفی شدن حضور مسی در بارسا
دوست داشتم لیونل مسی به اسپانیا برگشته و دوباره برای بارسلونا بازی کند. به هر حال کاری نمی‌توان کرد و باید اجازه داد او هر جایی که فکر می کند بهتر است بازی کند.

شایعه محرومیت اوساسونا از حضور در لیگ اروپا
لالیگا همیشه کاری را که قانونی است را انجام می‌دهد. اوساسونا توسط دادگاه محکوم نشده است و بنابراین مجازاتی هم شامل حالش نمی‌شود.

دیدگاه‌ها