کد خبر : 1948322 | 13 تیر 1402 ساعت 09:45 | 49.5K بازدید | 3 دیدگاه

معرفی باشگاه جدید کریمی: قهرمان لیگ یک

مدافع فصل گذشته ملوان انزلی با عقد قراردادی راهی شمس‌آذر قزوین شد.

معرفی باشگاه جدید کریمی: قهرمان لیگ یک

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه شمس‌آذر قزوین که از روز شنبه هفته گذشته تمرینات پیش‌فصل خود را در تهران آغاز کرده و آماده تجربه نخستین فصل حضور در لیگ برتر می‌شود، از دیروز دوشنبه فعالیت نقل و انتقالاتی خود را به طور جدی آغاز نمود و در نخستین اقدام، مصطفی احمدی بازیکن سه سال اخیر آلومینیوم اراک را به خدمت گرفت و دومین خریدش را از ملوان انزلی انجام داد.

سعید کریمی، مدافع میانی فصل گذشته ملوان انزلی که در ۲۲ بازی لیگ برتر برای قوهای سپید به میدان رفته و پس از حضور مهدی تارتار از این تیم جدا شده بود، با عقد قراردادی به مدت یک فصل به شمس آذر قزوین پیوست و شاگرد سعید دقیقی شد.

1894047

این مدافع میانی ۲۶ ساله و مازندرانی که پیش از یک فصل حضور در ملوان انزلی، دو سال در نفت مسجدسلیمان در لیگ برتر به میدان رفته و قبل‌تر هم برای خونه به خونه بابل به میدان رفته بود، حالا تصمیم به انجام بازی در تیم تازه صعود کرده شمس آذر قزوین گرفت.

باشگاه شمس آذر قزوین که در تلاش برای موفقیت و حفظ سهمیه در نخستین سال حضورش در لیگ برتر است، تاکنون مصطفی احمدی و سعید کریمی را به‌عنوان خریدهای جدیدش جذب کرده که هشت بازیکن لیگ برتری دیگر هم می‌تواند جذب کند.

دیدگاه‌ها