کد خبر : 1948325 | 13 تیر 1402 ساعت 09:50 | 192.5K بازدید | 72 دیدگاه

مدیرعامل شخصا مذاکره را پیش می‌برد؛

امیری: دعا می‌کنم بیرانوند استقلالی شود!

قائم مقام باشگاه استقلال اعلام کرد سرپرست مدیرعاملی این باشگاه مسؤول مذاکره مستقیم با بیرانوند است.

امیری: دعا می‌کنم بیرانوند استقلالی شود!

به گزارش "ورزش سه"، علی امیری در خصوص اینکه گفته می‌شود باشگاه استقلال یک شب قبل از فسخ قرارداد یک‌طرفه علیرضا بیرانوند در سازمان لیگ  وارد مذاکره به این دروازه‌بان شده است، عنوان کرد: اصلا در آن شب هیچ مذاکره‌ای با بیرانوند انجام نشد. باشگاه استقلال حرفه‌ای است و اصلا با بازیکنی که تحت قرارداد یک باشگاه دیگر است، مذاکره نمی‌کند.

او ادامه داد: بعد از اعلام فسخ قرارداد از سوی علیرضا بیرانوند، آقای کریمی مذاکرات مفصلی با وکیل ایشان داشتند و همانطور که خود آقای کریمی اعلام کردند این قضیه را تایید نمودند که مذاکره انجام شده است.

ویدئو: 304720

قائم مقام باشگاه استقلال که این اظهارات را در برنامه فوتبال برتر عنوان می‌کرد، یادآور شد: تاکنون مذاکره با بیرانوند به نتیجه نرسیده ولی مذاکره روز سه‌شنبه هم ادامه دارد. آقای کریمی شخصا مسؤولیت این کار را برعهده گرفته و بنده در جریان جزئیات این مذاکره نیستم. قطعا در جلسه سه‌شنبه وکیل بیرانوند حضور دارد ولی خودش را نمی‌دانم به جلسه می‌آید یا نه.

امیری در واکنش به درصد استقلالی شدن بیرانوند ابراز کرد: امیدوارم به نتیجه برسد. فقط دعا می‌کنم به سرانجام خوبی برسد چون در جریان روند مذاکرات نیستم.

او در خصوص علاقه قلبی بیرانوند به استقلال از گذشته اظهار کرد: درباره برخی بازیکنان می‌گویند طرفدار فلان تیم هستند و این طبیعی است. در زمان سرمربیگری آقای مظلومی در استقلال، جلسه‌ای با بیرانوند که دروازه‌بان نفت بود، برگزار شد و قرار بود به تیم استقلال بیایند ولی آن زمان رحمتی گلر تیم بود و این انتقال صورت نگرفت.

قائم مقام باشگاه استقلال در خصوص اینکه گفته می‌شود مبلغ بالای پیشنهادشان به بیرانوند او را وسوسه کرده، تاکید داشت: پیشنهاد ما به بیرانوند نامتعارف نیست و طبیعی است و اینطور هم نبوده که یک هوادار متمول پول بدهد یا کمک کند.

امیری درباره اینکه عنوان شده حجت کریمی در زمان خروج از باشگاه استقلال گفته با بیرانوند تمام کردیم، یادآور شد: نه اصلا. خود آقای کریمی رسما گفتند در حال مذاکره هستیم ولی تا به حال به نتیجه نرسیده است.

او اضافه کرد: قبل از اینکه قرارداد آقای نکونام امضاء شود، هواداران معترض بودند و مقابل باشگاه می‌آمدند ولی آقای کریمی با شهامت از مقابل آنها رد می‌شد و کارش را انجام داد.

دیدگاه‌ها