کد خبر : 1948345 | 13 تیر 1402 ساعت 10:37 | 13.9K بازدید | 0 دیدگاه

روزنامه‌های ایتالیا: ماموریت بیگ روم

وضعیت روملو لوکاکو در میان عناوین روزنامه‌های چاپ امروز ایتالیا دیده می‌شود.

روزنامه‌های ایتالیا: ماموریت بیگ روم

به گزارش "ورزش سه"،‌ روملو لوکاکو فصل گذشته با قراردادی قرضی از چلسی در اینتر حضور داشت. او دو فصل پیش با جدایی از اینتر به چلسی بازگشته بود و اکنون وضعیت مشخصی ندارد.

اگرچه تصمیم این بازیکن برای فصل آینده ادامه همکاری با اینتر است اما باشگاه ایتالیایی باید شرایط لازم را فراهم کند.

روز گذشته رسانه‌های ایتالیایی خبر دادند که اینتر پیشنهاد قرارداد قرضی با پرداخت بند خرید اجباری در پایان فصل را به چلسی ارسال کرده است. روزنامه کوریره دلو اسپورت چاپ امروز تایید کرد که پیرو آئوسیلیو، مدیر ورزشی اینتر قرار است برای تایید این قرارداد به انگلیس سفر کند.

عناوین اصلی روزنامه‌های چاپ امروز ایتالیا را می‌خوانید:

1894067

روزنامه گاتزتا دلو اسپورت از تیتر "بالاترین درجه برای فراتسی" به عنوان بزرگترین عنوان روی جلد امروز استفاده کرده است. این روزنامه تایید کرد امروز ملاقات بین فورلانی از میلان و کارنوالی از ساسولو برای بررسی احتمال انتقال این بازیکن برگزار می‌شود. با این حال، روسونری نمی خواهد زیاده روی کند.

درباره نقل و انتقالات اینتر هم عنوان "اینتر به دنبال سامارزیچ می‌رود" به چشم می‌خورد. در توضیح این تیتر آمده که این باشگاه پس از فروش مارسلو بروزوویچ و آندره اونانا برای به دست آوردن پول نقد، به دنبال بازیکن جوان اودینزه است.

1894068

"ماموریت بیگ روم" تیتر یک امروز کوریره دلو اسپورت است. در توضیح تیتر نوشته شده است:"اینتر، یووه، رم و میلان: همه چیز در لندن اتفاق می افتد. آئوسیلیو به چلسی می‌رود و به دنبال توافق برای لوکاکو است. انگلستان پایگاه سایر عملیات‌ها نیز می‌شود. 
جونتولی برچسب‌های قیمت را برای کیه‌زا، ولاهوویچ و زکریا تعیین می‌کند. خانواده فریدکین برای اسکاماکا تلاش می‌کنند. پیولی منتظر امضای پولیشیچ."

پایین تیتر اصلی، عنوان "اوسی خودش را کنار کشید" که به آینده ویکتور اوسیمن ارتباط دارد. در توضیح تیتر نوشته شده:"اعلان عشق به ناپل و پایان جنگ مناقصه: "جای بهتری وجود ندارد."
پایین صفحه هم تیتری دیده می‌شود که خبر می‌دهد اتفاق جالبی در داور فصل آینده سری A رخ می‌دهد:"نقطه عطف داوری، صدای VAR در تلویزیون.
رسمی است: از ابتدای فصل ضبط دیالوگ هایی در مورد حوادث قابل بحث پخش می‌شود."

1894069

توتواسپورت تایید می‌کند که یوونتوس به جای فروش فدریکو کیه‌زا و دوشان ولاهوویچ در نظر دارد رابطه این بازیکنان با مکس آلگری را بهبود ببخشد:"صلح اجباری، اولین ماموریت جونتولی: ترمیم پیوند شکسته بین آلگری، کیه‌زا و ولاهوویچ. مدیر جدید ورزشی با اولویت‌های یووه در ذهن خود به کونتیناسا می‌رسد: بازار نقل و انتقالات فقط در مورد خریدها نیست…"
بالای صفحه تیتر "تورینو برای بکائو گام برداشت و از آتالانتا سبقت گرفت. پیشنهاد به اودینزه برای این مدافع به 7 میلیون یورو افزایش یافت. فریولی‌ها 10 میلیون می‌خواهند، معامله می‌تواند روی 9 میلیون بسته شود." دیده می‌شود.

دیدگاه‌ها