کد خبر : 1948357 | 13 تیر 1402 ساعت 19:03 | 1.7M بازدید | 287 دیدگاه

یک استوری علیه همه استوری‌ها

اخبار جدید از ماجرای علیرضا بیرانوند

در خبری جدید، احتمال انتقال علیرضا بیرانوند به استقلال کاملا کاهش پیدا کرده و او از امضای قرارداد با این تیم دور شده است.

اخبار جدید از ماجرای علیرضا بیرانوند

به گزارش “ورزش سه”، پس از ۲۴ ساعت جنجالی که علیرضا بیرانوند تصمیم نهایی برای فسخ قرارداد با پرسپولیس را گرفت و صبح روز دوشنبه با مراجعه به سازمان لیگ، این تصمیم را عملی کرد، همچنان سرنوشت او در انتخاب تیم بعدی، به سوال بزرگ طرفداران فوتبال تبدیل شده است.

ماجراهای علیرضا بیرانوند تا بامداد نیمه شب ادامه داشت و کسانی که برنامه فوتبال برتر را تماشا کردند، شنونده صحبت‌های سه ضلع ماجرا بودند: رضا درویش، مصطفی سلیمانی (وکیل بیرانوند) و علی امیری.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در صحبت‌هایی که آمیخته به کنایه به علیرضا بیرانوند بود، تاکید کرد که او حق فسخ قرارداد ندارد و همچنان بازیکن این تیم است. اما سلیمانی نیز از سوی دیگر معتقد بود که موکلش کاملا قانونی فسخ کرده و باشگاه استقلال هم که از بالا گرفتن اختلاف راضی است، اعلام کرد که امروز مذاکرات خود با این دروازه‌بان را ادامه خواهد داد.

اینجا تحریریه ورزش سه با حضور خبرنگاران میدانی در مقابل باشگاه پرسپولیس، باشگاه استقلال و البته نزدیک به محل مذاکرات بیرانوند، اخبار را به صورت اختصاصی پوشش می‌دهد.

با ما همراه باشید:

14 تیر 1402 ساعت 01:21

علیرضا بیرانوند پس از حدود ۴۸ ساعت جنجالی و مذاکره با مسئولان باشگاه استقلال برای انتقال به این تیم، سرانجام سکوت خود را شکست و با انتشار یک استوری به اتفاقات دو روز اخیر واکنش نشان داد. بیرانوند نوشت: می‌خواهم اطمینان داشته باشید روزهای درخشانی را که با هم ساختیم فراموش نخواهم کرد، حتی اگر امکان ماندن و ادامه دادن را از من بگیرند. امیدوارم درکم کنید.

1894384
13 تیر 1402 ساعت 21:02

وزیر ورزش در خصوص شایعه کمک 150 میلیاردی صندوق پیشکسوتان به پرسپولیس که جنجال زیادی را به وجود آورد اینطور گفت: "چنین پولی در صندوق نبوده و نیست. من این را تکذیب می‌کنم. دلیلش چیست؟ صندوق از این پول‌ها ندارد و اجازه چنین کارهایی را ندارد." بسیاری این شایعه را مرتبط با تلاش باشگاه پرسپولیس برای حفظ بیرانوند می‌دانستند.

13 تیر 1402 ساعت 20:32

درویش در مقابل ساختمان باشگاه پیرامون قرارداد جدید با بیرانوند: اگر می‌گویید فلان بازیکن بیاید و من می‌گویم می‌خواهم سقف را رعایت کنم به این خاطر است که نمی‌خواهم به دیگر بازیکنان اجحاف کنم. ما دنبال بازیکنان خوبی هستیم.

13 تیر 1402 ساعت 19:03

اختصاصی: شنیده‌ها حاکی از آن است که انتقال بیرانوند به استقلال منتفی شده و برخلاف اخبار اولیه، احتمالا این انتقال انجام نمی‌شود.

1893934
13 تیر 1402 ساعت 18:51

محسن سیدی مربی دروازه‌بان‌های بیرانوند در نفت و پرسپولیس: به يك برنامه تلويزيوني رفته بوديم و مجري گفت فوتبالدستي بازي كنيم به علي گفت قرمز را مي‌گيري يا آبي؟ علي آبي را برداشت! مجري مي‌خواست سر در بياورد او پرسپوليسي است يا استقلالي. البته نمي‌شود سر درآورد چون آن زمان استقلال هم به او پيشنهاد داد اما رفت پرسپوليس! فوتبال حرفه‌اي است و امكان دارد يك روز يك جا باشد و روز ديگر جاي ديگر. خيلي از بازيكنان در اين دو تيم جابه‌جا شدند.

13 تیر 1402 ساعت 18:31

فرشاد فرجی یکی از بازیکنانی است که به شایعه جدایی بیرانوند واکنش نشان داد و نوشت: میدونم میمونی!

1894250
13 تیر 1402 ساعت 18:20

امیر عابدینی، مدیرعامل سابق پرسپولیس: این تصمیم برای خود بیرانوند خیلی بد است. حتی اگر هم کوه باشد، مقابل فشار این جابجایی به استقلال خرد می‌شود. بهتر است هم استقلال و هم بیرانوند یک فکر دیگری کنند.

13 تیر 1402 ساعت 17:58

در نشست خبری امروز قوه قضاییه، سخنگوی این نهاد در مورد پیشنهاد استقلال به بیرانوند صحبت کرد: امروز یک باشگاه دولتی (استقلال) می‌خواهد ۹۰ میلیارد تومان به یک بازیکن (بیرانوند) بدهد. قوه قضاییه به این موضوع ورود خواهد کرد. سوال مردم این است که منبع این پول‌‌ها کجاست؟ این باشگاه اگر چنین پول‌هایی داشت چرا بدهی‌های خود را پرداخت نکرد تا از آسیا حذف نشود؟

13 تیر 1402 ساعت 17:36

از گوشه و کنار شنیده می‌شود در جلسه شب گذشته دو عضو هیئت مدیره پرسپولیس در منزل علیرضا بیرانوند وقتی بحث به مسائل مالی کشیده شده، پیشنهاد بیرانوند به پرسپولیس با این جزئیات به زبان وی جاری شده است:
*پرداخت مبلغ هشت میلیارد تومان، باقی مانده قرارداد امسال.
*انعقاد قرارداد جدید برای فصل آینده و به طبع تمدید یک ساله قرارداد با مبلغی که در نظر بیرانوند است و دو برابر قرارداد فعلی اوست.

13 تیر 1402 ساعت 17:35

*سروش رفیعی یکی از بازیکنانی است که در تماس با بیرانوند سعی در متقاعد کردن او به ماندن داشته که تلاش‌های او تا اینجا به نتیجه‌ای منجر نشده است.

مشاهده بیشتر

دیدگاه‌ها