کد خبر : 1948361 | 13 تیر 1402 ساعت 11:53 | 44.8K بازدید | 5 دیدگاه

انتقام از رئال مادرید و بارسلونا به سبک جواهر ژاپنی

تاکه‌فوسا کوبو، ستاره ژاپنی رئال سوسیداد، نمایش درخشانی را در ترکیب این تیم به نمایش گذاشته که باعث حسرت خوردن رئال و بارسا شده است.

انتقام از رئال مادرید و بارسلونا به سبک جواهر ژاپنی

به گزارش "ورزش سه"، کوبو در طول دوران حضورش در اسپانیا حضور در هر دو باشگاه بارسلونا و رئال مادرید را تجربه کرد و حالا انتقام خاص خودش را از آنها گرفته است. 

او که تجربه حضور در آکادمی بارسلونا را داشت تصمیم گرفت به رئال مادرید ملحق شود اما هیچ فرصتی برای بازی در این تیم هم به او نرسید. این در حالی بود که هر دو باشگاه به او وعده داده بودند که روزی به ستاره آنها تبدیل خواهد شد. 

به نظر می‌رسد که مدیران این دو باشگاه بیشتر از جنبه ورزشی، نگاه تبلیغاتی به او داشتند اما هرگز فرصتی را برای درخشش در اختیارش قرار ندادند. 

این ستاره ژاپنی در نهایت به رئال سوسیداد پیوست و حالا پیشنهادی جذاب و هنگفت از باشگاه‌های عربستانی دارد و می‌تواند ستاره رقابتی باشد که حالا کریستیانو رونالدو و کریم بنزما هم در آن حضور دارند. 

کوبو تنها 22 سال دارد و تصمیم گرفته که همچنان به حضورش در سوسیداد ادامه دهد. او حاضر نیست چندین میلیون دلار عربستانی‌ها را قبول کند و ترجیح می‌دهد که چالش حضور در لیگ قهرمانان با سوسیداد را تجربه کند، خصوصا که هواداران این تیم عاشقش هستند و به الگوی آنها تبدیل شده است. 

1870809

این بازیکن نمایش درخشانی در این تیم داشته است. او مسیری دشوار را برای رسیدن به این جایگاه طی کرده و بسیاری از کودکی او را به عنوان جواهری در زمینه ورزش، رسانه و تبلیغات دیده‌اند. 

کوبو از ستاره‌ای آینده‌دار برای بارسا به خیانتکاری تبدیل شد که وقتی 18 ساله شد به رئال مادرید پیوست. این سنی بود که او می‌توانست پس از پایان مهلت جریمه فیفا به دلیل عقد قرارداد با بازیکنان زیر سن قانونی بار دیگر به بارسا برگردد. 

رئال مادرید و بارسلونا هر دواشتباهاتی در زمینه مدیریت بازیکنی داشتند که استعداد بسیاری داشت و حالا هواداران سوسیداد عاشق او هستند، تا جایی که در نظرسنجی او را به عنوان بهترین بازیکن تیم انتخاب کردند. 

این ستاره ژاپنی موفق شد بهترین فصل حضورش در فوتبال اسپانیا را در سوسیداد تجربه کند و تبدیل به یکی از موثرترین بازیکنان حال حاضر لالیگا شود. او توانست 9 گل برای این تیم به ثمر برساند و شش پاس گل هم ارسال کند تا نقش مهمی در صعود تیمش به لیگ قهرمانان ایفا کرده باشد. 

مدیران این باشگاه معتقد هستند که با پرداخت تنها شش میلیون یورو به رئال مادرید برای جذب کوبو برد کرده‌اند و از این موضوع بسیار خوشحال هستند. این در حالی است که رئال حتی بند بازخرید هم در قرارداد او اعمال نکرده است.

سوسیداد بند فسخ 60 میلیون دلاری در قرارداد کوبو گنجانده که حالا برای آن‌ها بسیار ارزشمند به نظر می‌رسد. هرچند رئال مادرید در صورت فروش این بازیکن، سود 50 درصدی را دریافت خواهد کرد. 

1892766

حالا همه باور دارند که رئال مادرید در فروش این جواهر ژاپنی بسیار عجله کرد و این که از بند بازخرید در قرارداد او استفاده نکرد اشتباه بزرگی بود. این همان اشتباهی است که بارسلونا هم مرتکب شد و حاضر به برگرداندن این بازیکن نشد. 

رویای کوبو موفقیت در بارسا بود، باشگاهی که در سن 10 سالگی به آن پیوست و حتی در اولین فصل حضورش در تیم نوجوانان موفق شد لقب مسی ژاپنی را به خود اختصاص دهد. او در 30 بازی 74 گل زد و همه را مبهوت تکنیک، مهارت، دریبل‌زنی و پیش روی با توپش کرده بود. 

او حالا به بازیکنی سرنوشت‌ساز برای تیمش تبدیل شده است. چند باشگاه اروپایی و عربستانی خواهان جذب او هستند و در صورت موافقت این بازیکن می‌توانند بند فسخ 60 میلیون یوروی او را بپردازند. عربستان حتی پیشنهاد دستمزد سالانه 40 میلیون یورویی به او داده بود. 

با این حال کوبو همچنان در سوسیداد خواهد ماند. او از حضور در این تیم لذت می‌برد و در رختکن به بامزه بودن و تعریف کردن خاطرات خنده‌دار معروف است. او در بازگشت به نوکمپ با پیراهن مایورکا هو شده بود. آنها او را به خاطر پیوستن به رئال نبخشیده‌اند. او این فصل هم در دیدار برابر رئال مادرید موفق به گلزنی شد و با تمام وجود خوشحالی کرد. 

منبع: ال کونفیدنسیال

دیدگاه‌ها