کد خبر : 1948369 | 13 تیر 1402 ساعت 12:52 | 54.6K بازدید | 8 دیدگاه

ترجیح می‌دهم ناچو از رئال برود و راموس برگردد

بازوبند کاپیتانی رئال به صاحب واقعی‌اش برسد

در مارکا معتقدند در شرایط کنونی ناچو نمی‌تواند رهبر مناسبی برای رئال باشد و بهتر این بود باشگاه سرخیو راموس را بر می‌گرداند.

بازوبند کاپیتانی رئال به صاحب واقعی‌اش برسد

به گزارش "ورزش سه"، ناچو فرناندز که همه فوتبالش را در رئال بوده و اخیرا پس از شایعات زیاد در مورد جدایی‌اش ترجیح داد تمدید کند، امسال کاپیتان اول رئال خواهد بود. کریم بنزما رئال را ترک کرد و بازوبند کاپیتانی به ناچو رسید. پس از او لوکا مودریچ کاپیتان دوم است. ناچو هرگز یک مدافع ثابت نیست اما این قابلیت را دارد که در همه پست‌های دفاعی به میدان برود و بازیکنی همه کاره محسوب می‌شود.

1894111

لاتیگو سرانو، کارشناس مارکا، معتقد است رئال باید با ناچو قطع همکاری می‌کرد و در شرایطی که بنزما را از دست داده، سرخیو راموس را بر می گرداند: «من حتی این راموس مسن را به ناچو ترجیح می‌دهم. تیمی که کریم بنزما را از دست داده، بیش از همیشه به راموس نیاز دارد. بازوبند کاپیتانی رئال باید به صاحب واقعی اش برسد که کسی جز راموس نیست. بهتر بود رئال با ناچو تمدید نمی‌کرد و در فصلی که قرار شده فصل گذار باشد، سرخیو را بر می‌گرداندند.»

لازم به ذکر است که سرخیو راموس پس از دو فصل بازی برای پی اس جی اکنون بازیکن آزاد است و با رد پیشنهادات سعودی قصد دارد راهی اینتر میامی شود. راموس سال ها کاپیتان رئال بود ولی در تابستان 2021 با رد پیشنهاد تمدید، به پی اس جی پیوست.

دیدگاه‌ها