کد خبر : 1948391 | 13 تیر 1402 ساعت 13:45 | 69.5K بازدید | 35 دیدگاه

صحبت‌های آرتور در مورد مسی، رونالدو و نیمار

بالاتر از مسی نداریم، کسی با ذهنیت رونالدو ندیده‌ام

آرتور که سابقه بازی کنار لیونل مسی، رونالدو نیمار را داشته، در مورد خصوصیات هر کدام حرف زد.

بالاتر از مسی نداریم، کسی با ذهنیت رونالدو ندیده‌ام

به گزارش "ورزش سه"، آرتور ملو در تابستان 2018 به عنوان یک پدیده به بارسلونا پیوست ولی دوران حضور او تنها دو سال طول کشید. آرتور که هرگز نتوانست ارزش‌هایش را در بارسا ثابت کند، با میرالم پیانیچ معاوضه شد و به یوونتوس پیوست. او فصل قبل قرضی در عضویت لیورپول بود ولی به دلیل یک مصدومیت شدید نتوانست برای قرمزها در بازی رسمی به میدان برود.

1894145

آرتور 26 ساله از جمله فوتبالیست‌های خوش شانسی است که هم کنار مسی بازی کرده و هم کنار رونالدو و نیمار. او در مورد خصوصیات این سه بازیکن حرف زد.

آرتور در مورد مسی گفت: «لئو بی نظیر است و شاید بهترین بازیکن تاریخ. اگر نه، حداقل یکی از سه بازیکن برتر تاریخ فوتبال است. من این فرصت عالی را داشتم تا لحظات بسیار خوبی را با او در رختکن سپری کنم. او خوش قلب است و البته زود با شما صمیمی نمی شود. این شگفت‌انگیز است که او در تمام سال‌های گذشته در یک سطح بالا و درخشان کار کرده و به همه جوایز فردی و تیمی رسیده است.»

1564153

آرتور در مورد کریستیانو رونالدو: «به عنوان یک ورزشکار و یک انسان، او فوق العاده است. رونالدو سعی می‌کند هر روز پیشرفت کند. به یاد دارم که وقتی در یوونتوس، در سالن غذاخوری همدیگر را ملاقات می‌کردیم، او همیشه به بقیه بشقاب‌ها نگاه می‌کرد و در مورد منوی غذایی ما شوخی می‌کرد. رونالدو بسیار حرفه ای است و من کسی را با ذهنیت او ندیده‌ام.»

آرتور در مورد نیمار: «اولین باری که با نیمار ملاقات کردم، در تیم ملی بود، زمانی که هنوز در گرمیو بودم و او فردی بود که به من کمک زیادی کرد. نیمار به دیگران اهمیت زیادی می دهد و کمک می کند سطحشان را بالا ببرد. او فوق العاده تکنیکی و خلاق است.»

دیدگاه‌ها