کد خبر : 1948409 | 13 تیر 1402 ساعت 14:34 | 42.7K بازدید | 3 دیدگاه

دردسری که PSG برای یونایتد درست کرد

برنامه منچستریونایتد برای فصل نقل و انتقالات با یک مشکل غیرمنتظره روبرو شده است.

دردسری که PSG برای یونایتد درست کرد

به گزارش "ورزش سه"، با توجه به آینده مبهم کیلیان امباپه، پاری‌سن‌ژرمن به دنبال تقویت خط حمله خود است و رندال کولو موانی، مهاجم آینتراخت فرانکفورت یکی از اهداف جدی این تیم در بازار نقل و انتقالات شده است.

در حالی که گفته می‌شود منچستریونایتد برای تقویت خط حمله خود به کولو موانی چشم دارد، پاریسی‌ها برای خرید این مهاجم 24 ساله با آینتراخت وارد گفتگو شده‌اند و یک پیشنهاد 80 میلیون یورویی را آماده کرده‌اند تا به واسطه آن بتوانند مهاجم گلزن تیم آلمانی را بگیرند.

کولو موانی تا 2027 با آینتراخت قرارداد دارد و به همین دلیل، اهرم فشار در دست مدیران آلمانی است و آن‌ها حاضر نیستند ستاره خود را کمتر از 90 میلیون یورو بفروشند. با این حال، پی‌اس‌جی در حال مذاکره با خود بازیکن هم هست تا رضایت او را هم به دست بیاورد.

1894162

علاوه بر یونایتد که به شدت به یک شماره 9 گلزن نیاز دارد، چلسی و بایرن هم این مهاجم فرانسوی را زیر نظر گرفته‌اند ولی فعلا پاری‌سن‌ژرمن است که جلوتر از همه در حال حرکت است.

کولو موانی پدیده فصل قبل لیگ آلمان بود و در 46 مسابقه 23 گل زد و 17 پاس گل داد. البته در این میان، یونایتد یک خوش اقبالی دارد چون این بازیکن گفته دوست دارد در لیگ برتر انگلیس بازی کند و به همین دلیل ممکن است شانس یونایتد برای جذب او بیشتر از پاریس شود.

دیدگاه‌ها