کد خبر : 1948431 | 13 تیر 1402 ساعت 15:59 | 39.8K بازدید | 0 دیدگاه

توماس مولر: انتقال کین به بایرن، ارزش حرف زدن ندارد!

توماس مولر تاکید کرد که شایعات مربوط به انتقال هری کین به بایرن ارزش حرف زدن ندارد.

توماس مولر: انتقال کین به بایرن، ارزش حرف زدن ندارد!

به گزارش "ورزش سه"، کاپیتان تاتنهام تنها یک سال دیگر با این باشگاه قرارداد دارد و در روزهای اخیر خبر انتقال او به بایرن مونیخ به شدت داغ بوده است. بایرن به دنبال یک جانشین شایسته و گلزن برای روبرت لواندوفسکی می‌گردد که فصل قبل به بارسا ملحق شد.

مونیخ یک پیشنهاد 60 میلیون پوندی هم برای خرید هری کین به تاتنهام داده که رد شده است. حالا توماس مولر می‌گوید این شایعات ارزش حرف زدن ندارند ولی سبک بازی ستاره تیم ملی انگلیس را ستود.

مهاجم بایرن مونیخ به بیلد گفت: «به خودم گفته‌ام تا چیزی قطعی نشد، ارزش حرف زدن ندارد.» خبرنگار بیلد از مولر پرسید از سبک بازی کین خوشش می‌آید که مولر با خنده جواب داد: «کسی را نمی‌شناسم که از او خوشش نیاید.»

1894192

تاتنهام گفته قصد فروش هری کین را ندارد اما اگر قرار باشد مهاجمش را از دست بدهد، با رقمی کمتر از 100 میلیون پوند نخواهد بود. این در حالی است که اگر کین امسال در لندن بماند، سال آینده به عنوان بازیکن آزاد جدا خواهد شد.

گفته می‌شود بایرن مونیخ پیشنهاد دوم خود را که 86 میلیون پوند ارزش دارد، آماده ارائه به تاتنهام کرده است. بایرن در حال حاضر تنها تیمی است که به طور جدی برای خرید کاپیتان انگلیس تلاش می‌کند.

دیدگاه‌ها