کد خبر : 1948443 | 14 تیر 1402 ساعت 02:40 | 43.7K بازدید | 2 دیدگاه

ادعای گابریل ژسوس

این مربی شبیه‌ترین به گواردیولاست

گابریل ژسوس که پنج سال و نیم در منچسترسیتی برای پپ گواردیولا بازی کرد، درباره شباهت های او و مربی پالمیراس صحبت کرد.

این مربی شبیه‌ترین به گواردیولاست

به گزارش "ورزش سه"، گابریل ژسوس پپ گواردیولا را به خاطر نزدیک به 6 سال حضور در منچسترسیتی به خوبی می شناسد. ژسوس با او چهار بار قهرمانی انگلیس و یک نایب قهرمان لیگ قهرمانان اروپا در سال 2021 را کسب کرد و در نهایت تابستان گذشته به آرسنال پیوست.

 او پس از مصدومیتی که باعث شد جام جهانی قطر را از دست بدهد، به برزیل رفت تا در کمپ باشگاه سابقش پالمیراس، و زیر نظر آبل فریرا تمرین کند. مربی پرتغالی 44 ساله سابق اسپورتینگ که از سال 2020 هدایت پالمیراس را برعهده دارد.

1380323

ژسوس در مصاحبه بار اسپور تی وی فاش کرد که در دوران ریکاوری خود از کار زیر نظر فرریرا به وجد آمده و او را شبیه به گواردیولا توصیف کرد: «آبل از نظر فشار و جدیت در کار بسیار شبیه گواردیولاست. پپ و آبل همیشه بیشتر و بیشتر می خواهند. آنها بدون توجه به نام رقیب می خواهند برنده شوند. برای آنها فقط کسب قهرمانی اهمیت دارد و جاه طلبیشان شگفت انگیز است. وقتی با آبل کار می کردم، به یاد دوران حضورم در سیتی وپپ گواردیولا افتادم. فریرا شاید شبیه‌ترین به گواردیولا باشد.»

1894205

ژسوس همچنین در مورد برنامه های خود برای آینده و بازگشتش به پالمیراس گفت: می خواهم به پالمیراس برگردم، اما نه برای اینکه دوران حرفه‌ای‌ام را تمام کنم. من به بازی و کسب عناوین بیشتر برای باشگاه فکر می کنم. نمی دانم چه زمانی، اما دوباره پیراهن پالمیراس را خواهم پوشید.»

گابریل ژسوس اولین بازی خود را با تیم اصلی پالمیراس در سال 2015 انجام داد و در ژانویه 2017 به فوتبال اروپا رفت. لازم به ذکر است که پالمیراس با آبل فریرا روی نیمکت، دو بار قهرمان جام لیبرتادورس شده است (2020 و 2021).

دیدگاه‌ها