کد خبر : 1948453 | 13 تیر 1402 ساعت 17:39 | 58K بازدید | 9 دیدگاه

فرناندو مورینتس:

آقای پرز معطل نکن، امباپه باید رئالی بشود

فرناندو مورینتس، ستاره سابق رئال، می‌گوید نه تنها به عنوان یک مادریدیستا بلکه به عنوان یک اسپانیایی پیوستن کیلیان امباپه به رئال مادرید را اتفاقی بزرگ برای فوتبال این کشور می‌داند.

آقای پرز معطل نکن، امباپه باید رئالی بشود

به گزارش "ورزش سه"، فرناندو مورینتس، مهاجم سابق رئال مادرید، به فلورنتینو پرز توصیه کرد در صورتی که امکان جذب کیلیان امباپه وجود دارد تعلل نکرده و با تمام قوا برای به خدمت گرفتن این ستاره بزرگ فرانسوی اقدام کند.

مورینتس می‌گوید نه تنها به عنوان یک هوادار رئال بلکه به عنوان کسی که هوادار لالیگا و فوتبال اسپانیا است حضور ستاره‌های بزرگ دنیای فوتبال را به نفع این لیگ و فوتبال کشورش می‌داند. او می‌گوید رئال و بارسا تیم‌هایی هستند که باید همیشه بهترین فوتبالیست‌های دنیا را داشته باشند.

1894227

فرناندو مورینتس در این باره گفت: "من به عنوان هوادار لالیگا می‌گویم که دوست دارم امباپه را در رئال ببینم. دیدن بهترین بازیکنان دنیا در لیگ ما اتفاق خوبی است که همیشه باید شاهدش باشیم. برای همین است که از طولانی شدن ماجرای انتقال امباپه به رئال و این همه حاشیه رسانه‌ای راضی نیستم. رئال اگر امکانش هست باید معطل نکرده و امباپه را سریعا به خدمت بگیرد."

خبرنگاران از مورینتس درباره پیراهن شماره 9 رئال پرسیدند که زمانی او به تن می‌کرد. بعد از جدایی کریم بنزما حالا بحث‌هایی درباره اینکه پیراهن شماره 9 باید به کدام بازیکن تعلق بگیرد مطرح شده است. مورینتس گفت: "من با پیراهن شماره 9 ارتباط خاصی دارم. ولی تصمیم با باشگاه است. برای من مهم نیست که این پیراهن با امباپه می‌رسد، به هری کین یا حتی به خوسلو. چندین بازیکن الان در رئال هستند که شایستگی پوشیدن این پیراهن را دارند."

1894229

دیدگاه‌ها