کد خبر : 1948462 | 13 تیر 1402 ساعت 18:30 | 44.3K بازدید | 3 دیدگاه

بیانیه اینستاگرامی علیه خبرنگار مشهور! (عکس)

شرکت مدیر برنامه‌های فرانک کسیه، هافبک بارسلونا، از جرارد رومرو، خبرنگار اسپانیایی، به شدت انتقاد کرده و او را به دروغگویی و فریب افکار عمومی متهم کرد.

بیانیه اینستاگرامی علیه خبرنگار مشهور! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، فرانک کسیه، هافبک ساحل‌عاجی بارسلونا، در لیست خروج این تیم قرار دارد و بارسا در تلاش است امسال تابستان او را به فروش برساند. اما کسیه به هیچ وجه قصد جدایی ندارد و نمی‌خواهد فرصت پوشیدن پیراهن بلوگرانا را از دست بدهد.

در همین حال در رسانه‌های اسپانیایی گزارش‌های متعددی منتشر می‌شود که هر کدام کسیه را در شرف انتقال به یک باشگاه می‌دانند. شرکتی که مدیریت برنامه‌های این هافبک ساحل‌عاجی را در اختیار دارد از دست یک خبرنگار اسپانیایی، جرارد رومرو، به شدت عصبانی است و با انتشار متنی در اینستاگرام به رومرو تاخت و او را به دروغگویی متهم کرد.

1894248

کسیه دوازده ماه پیش از میلان به بارسا پیوست. در روزهای گذشته جرارد رومرو در گزارشی اختصاصی مدعی شد که این هافبک ساعل عاجی گفتگویی با ژاوی داشته و خروج او از بارسلونا بعد از این گفتگو قطعی شده است.

شرکت امبیشن گروپ که مدیریت برنامه‌های فرانک کسیه را در اختیار دارد برای پاسخ دادن به ادعای این خبرنگار از اینستاگرام استفاده کرد و با لحنی تند خطاب به او نوشت: "جرارد رومروی عزیز، متوجه شدیم وقت زیادی گذاشته‌ای و خبرهایی غیرواقعی درباره یکی از موکلان ما (فرانک کسیه) منتشر کرده‌ای. ما این را از نظر اخلاقی نادرست می‌دانیم. یک حرفه‌ای نباید اینطور کار کند. پس لطفا از منتشر کردن خبرهای غیرواقعی و گمراه‌کننده دست بردارد و وانمود نکن این خبرهای ساختگی، واقعی هستند."

1894249

کسیه فصل گذشته در 28 مسابقه لالیگا برای بارسا وارد زمین شد اما تنها 7 بار از ابتدا در میدان حضور داشت. این هافبک بارسا تنها یک بار موفق شد 90 دقیقه کامل برای بارسا در زمین باشد. با توجه به جذب ایلکای گوندوگان توسط بارسا فصل آینده رقابت در خط میانی برای هافبک‌های این تیم دشوارتر خواهد بود.

دیدگاه‌ها