کد خبر : 1948473 | 13 تیر 1402 ساعت 18:52 | 31.3K بازدید | 1 دیدگاه

رسمی: مربی سابق آینتراخت روی نیمکت موناکو

باشگاه موناکو رسما اعلام کرد آدی هوتر اتریشی را به عنوان سرمربی جدید خود به خدمت گرفته است.

رسمی: مربی سابق آینتراخت روی نیمکت موناکو

به گزارش "ورزش سه"، آدی هوتر، مربی 53ساله اتریشی، که سابقه هدایت آینتراخت فرانکفورت و مونشن‌گلادباخ را دارد از سوی باشگاه فرانسوی موناکو به عنوان سرمربی جدید این تیم معرفی شد.

هوتر در موناکو جانشین فیلیپ کلمنت بلژیکی می‌شود که در پایان فصل گذشته به دلیل ناکامی در کسب سهمیه اروپایی از این تیم اخراج شد. موناکو با هدایت او فصل گذشته را با قرار گرفتن در رتبه ششم لیگ یک به پایان برد.

آدی هوتر که سابقه بازی در تیم ملی کشورش اتریش را دارد بعد از ورود به دنیای مربی‌گری ابتدا موفق شد با سالزبورگ دبل کرده و قهرمانی در لیگ و جام حذفی اتریش را به دست بیاورد. او در سال 2018 هم با یانگ‌بویز به قهرمانی در لیگ سوئیس رسید. بعد از آن بود که این مربی اتریشی راهی آلمان شد تا در بوندس‌لیگا هدایت مونشن گلادباخ و آینتراخت فرانکفورت را تجربه کند.

1894266

تیاگو اسکورو، مدیر ورزشی موناکو، بعد از معرفی آدی هوتر به عنوان سرمربی جدید تیمش گفت: "آدی در چند سال گذشته خودش را در لیگ‌های مختلف ثابت کرده است. او با تجربه‌ای گرانبها و با توانایی ویژه‌ای که برای هدایت بازیکنان دارد گزینه مناسبی برای موناکو است. هوتر با سبک فوتبال آینده‌نگری که تیم‌هایش بازی می‌کند همان کسی بود که ما در موناکو می‌خواستیم."

آدی هوتر در سال 2018 به عنوان سرمربی آینتراخت فرانکفورت انتخاب شد و تا سال 2021 هدایت این تیم را برعهده داشت. آینتراخت در همان فصل اول حضور هوتر موفق شد به نیمه‌نهایی لیگ اروپا برسد. شاگردان این مربی اتریشی در این مرحله در دو بازی رفت و برگشت مقابل چلسی به تساوی 2-2 رسیدند و در ضربات پنالتی 4-3 باختند تا نتوانند به فینال راه پیدا کنند. 

1894265

دیدگاه‌ها