کد خبر : 1948475 | 14 تیر 1402 ساعت 03:37 | 146.2K بازدید | 32 دیدگاه

مطمئن باشید بیرو به استقلال نمی‌رود!

مرتضي كرماني‌مقدم يكی از پيشكسوتان با سابقه پرسپوليس می‌گوید: اطمينان دارم بيرانوند در پرسپوليس مي‌ماند‌.

مطمئن باشید بیرو به استقلال نمی‌رود!

به گزارش "ورزش سه"، ماجرای فسخ قرارداد بیرانوند و احتمال پیوستن او به استقلال واکنش افراد مختلف فوتبالی را برانگیخته و اعتماد آنلاین نیز با مرتضی کرمانی مقدم در این خصوص گفت‌وگو کرده که آن را می‌خوانید:

گزارشگراخبار پيرامون بيرانوند را حتما بايد شنيده باشيد؟ 
بله، اما بيرانوند به استقلال نمی‌رود. مطمئن باشيد! او پرسپوليسي است و هر چه دارد از اين تيم است. فكر نمی‌كنم بخواهد خودش را پيش هواداران اين تيم خراب كند. بيرانوند نمی‌رود.

گزارشگريک صحنه عجيب از مدير باشگاه منتشر شده كه خيلي هم در صفحات مجازي سر و صدا كرده. 
بنده خدا درويش دارد به تنهايي همه كار مي‌كند. او در اين مدت خيلی زحمت كشيد و تنهايی جنگيد. الان هم تنهاست و دنبال حفظ تيم است. بايد وزارت ورزش و همه كمک كنند، چون پرسپوليس قهرمان شده و بايد برود برای مسابقات آسيايی و در واقع اين تيم، تيم ملی ما محسوب می‌شود. بايد تيم قوی ببندند، اما اين مشكلات را دارد.

1893779

گزارشگردر صورت جدايی بيرانوند جانشينی برای او هست؟
دروازه‌بان هست، اما بيرانوند سابقه خوبی در تيم ملي و پرسپوليس داشته و خيلي سخت است كسي جاي او را بگيرد‌. مطمئنم جايي نمی‌رود!

گزارشگردر زمان شما پول چقدر مهم بود؟ 
اصلا اهميت نداشت. پول زيادی هم نبود و تيم ما هم مردمي بود. اما هيچ‌ وقت فكرش را هم نمي‌كرديم كه به خاطر پول به تيم رقيب برويم. باز هم مي‌گويم بيرانوند به خاطر پول نمي‌رود.‌ شايد عصبی باشد به خاطر اينكه باشگاه به تعهداتش عمل نكرده، اما مطمئن باشيد نمی‌رود.

1894268

گزارشگرشما هم در آن زمان از استقلال پيشنهاد داشتيد؟ 
من قبل از اينكه بيايم پرسپوليس از طريق دامادمان به عبدالعلی چنگيز معرفي شدم و یک ماه هم با استقلال تمرين كردم اما چون پرسپوليس را دوست داشتم قرارداد نبستم و آمدم پرسپوليس. اما از تيم‌هاي بهمن و ذوب آهن پيشنهاد داشتم. مثلا وقتی از قطر برگشتم تيم بهمن كه وضع مالي خوبي داشت به من پيشنهاد ده ميليونی به علاوه يك ماشين اُپل داد. با ده ميليون می‌توانستم پنج تا خانه بخرم اما با دو ميليونی كه از عابدينی گرفتم قراردادم را با پرسپوليس بستم. نمي‌توانستم ‌فكرش را كنم كه از پرسپوليس جدا شوم.

گزارشگرالان از نظر مالي تامين هستيد؟ پيشمان نيستيد كه به بهمن نرفتيد؟ 
از لحاظ مالی كه تامين نيستم و هنوز مستاجرم، اما خيلي موقع‌ها پشيمان هستم، چون الان سراغی از پيشكسوتان نمي‌گيرند. باشگاه پرسپوليس سراغي از ما نمي‌گيرد و احترامي به ما نمي‌گذارد، اما باز هم از ته دلم خوشحالم ‌كه نرفتم.

1894269

گزارشگردرآمدتان چطور است؟ 
درآمدی ندارم! اگر تيمي باشد، مربيگري می‌كنم يا از طريق مدرسه فوتبال زندگی‌ام مي‌چرخد‌.

گزارشگراگر بخواهيد به بيرانوند حرفی بزنيد چه به او می‌گوييد؟ 
او اين كار را نمي‌كند به او به ‌عنوان یک همشهری و يك پيشكسوت می‌گويم اين اشتباه را نكن. چون خيلی‌ها با رفتن به تيم ‌رقيب فوتبال‌شان تمام می‌شود و‌ ديگر آن آرامش لازم را در كشور خودشان ندارند و هميشه بايد درگير حواشی باشند. اين كار را نكند بهتر است!

دیدگاه‌ها