کد خبر : 1948478 | 14 تیر 1402 ساعت 03:13 | 52.1K بازدید | 2 دیدگاه

بازگشت مهاجم اخراجی به فوتبال در 35 سالگی

مکس کروزه، مهاجم 35 ساله آلمانی که از پاییز سال گذشته بدون تیم بود به پادربورن پیوست تا فصل آینده در بوندس‌لیگا 2 به میدان برود.

بازگشت مهاجم اخراجی به فوتبال در 35 سالگی

به گزارش "ورزش سه"، مکس کروزه، مهاجم 35ساله آلمانی با باشگاه دسته دوی پادربورن قراردادی رسمی امضا کرد تا بعد از نزدیک به یک سال دوری از میادین بار دیگر به فوتبال برگردد. تصمیم او در 35سالگی در فوتبال آلمان واکنش‌های زیادی به دنبال داشت.

کروزه که سابقه به تن کردن پیراهن تیم ملی آلمان را دارد اخیرا در بوندس‌لیگا برای ولفسبورگ و یونیون برلین به میدان رفته بود. او بر خلاف توصیه‌های رسانه‌ها تصمیم گرفت بازنشستگی را به تاخیر انداخته و در بوندسلیگا 2 به فوتبالش ادامه دهد. او پای قرارداد با باشگاه پادربورن را امضا کرد تا فصل آینده با پیراهن این تیم بازی کند.

1894275

پادربورن با وجود اعلام رسمی به خدمت گرفتن مکس کروزه مدت‌زمان قرارداد او را علنی نکرد. اما رسانه‌ها می‌گویند او قراردادی یک ساله امضا کرده که قابلیت تمدید دارد.

کروزه در اولین صحبت‌هایش بعد از پیوستن به پادربورن گفت: "بالاخره وقتش رسید و می‌تواند دوباره پا به توپ بشود. خیلی‌ها شک داشتند که به اندازه کافی از نظر جسمی آماده باشم. دیدید که آماده‌ام."

این مهاجم 35ساله که توانایی بازی به عنوان هافبک تهاجمی را هم دارد در نوامبر سال گذشته توسط نیکو کوواچ، سرمربی وقت ولفسبورگ، از این تیم کنار گذاشته شد و تا امروز بدون تیم بود. مکس کروزه سابقه 17 بازی ملی با پیراهن آلمان را در کارنامه دارد.

دیدگاه‌ها