کد خبر : 1948480 | 14 تیر 1402 ساعت 03:27 | 37K بازدید | 1 دیدگاه

لایپزیش با پول ردبول، عربستانِ اروپا می‌شود

روزنامه آلمانی بیلد می‌گوید مدیر ورزشی لایپزیش بودجه‌ای کلان برای خریدهای تابستانی دریافت کرده و به زودی نقل و انتقالات تابستانی آلمان را متحول می‌کند.

لایپزیش با پول ردبول، عربستانِ اروپا می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، لایپزیش تا کنون چند ستاره بزرگ خود را از دست داده و در آستانه از دست دادن چند بازیکن مطرح دیگر است. برای مثال می‌توان به پیوستن کریستوفر انکونکو به چلسی و سوبوسلای به لیورپول اشاره کرد. گزارش‌های زیادی درباره نزدیک شدن یوشکو گواردیول به منچسترسیتی وجود دارد.

اما روزنامه آلمانی بیلد می‌گوید مالک باشگاه لایپزیش، شرکت ردبول، بودجه‌ای کلان و 250 میلیون یورویی در اختیار مدیر ورزشی باشگاه، مکس ابرل، قرار داده تا در ادامه تابستان دست به خرید بازیکن بزند.

1894278

این خبر به خصوص برای باشگاه فرانسوی لانس و مدیر ورزشی‌اش آنو پوئیه خوشحال‌کننده است چرا که ابرل چند هفته‌ است برای به خدمت گرفتن ستاره این تیم لوئیس اوپندا تلاش می‌کند. از اوپندا به عنوان جانشین انکونکو در لایپزیش یاد می‌شود.

لانس که فصل گذشته نایب‌قهرمان لیگ یک بود تمایلی برای از دست دادن این ستاره بلژیکی نشان نمی‌داد اما حالا که لایپزیش و مدیر ورزشی‌اش می‌توانند مبالغ قابل توجهی پرداخت کنند لانس احتمالا موافقت خواهد کرد.

نشریه اکیپ مدعی است لانس پیشنهاد سوم لایپزیش برای خرید اوپندا که 41 میلیون یورو بوده را رد کرده و خواهان مبلغی بیشتر است. این نشریه فرانسوی می‌گوید لانس ستاره خود را به مبلغی کمتر از 50 میلیون یورو واگذار نخواهد کرد و با توجه به گزارش بیلد حالا پرداخت چنین مبلغی برای لایپزیش به هیچ وجه دشوار نخواهد بود.

1894279

دیدگاه‌ها