کد خبر : 1948484 | 13 تیر 1402 ساعت 20:04 | 45K بازدید | 12 دیدگاه

استقبال شاهانه از دیبو در وطن دوم آرژانتینی‌ها (عکس)

دیبو مارتینز، دروازه‌بان تیم ملی آرژانتین، در سفر به بنگلادش با استقبالی ویژه مواجه شد و با رئیس‌جمهور این کشور دیدار کرد.

استقبال شاهانه از دیبو در وطن دوم آرژانتینی‌ها (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، مردم بنگلادش شیفته فوتبال آرژانتین هستند. شیفتگی بنگلادشی‌ها به ستاره‌های آرژانتین در جام جهانی قطر موردتوجه قرار گرفت و هزاران بنگلادشی به شکلی پرشور به تشویق آلبی‌سلسته می‌پرداختند تا جایی که تیم ملی آرژانتین رسما از هواداران بنگلادشی‌اش تقدیر و تشکر کرد.

دیبو مارتینز، دروازه‌بان آرژانتین در جام جهانی قطر، که با نمایش‌های درخشانش نقش مهمی در قهرمانی این تیم در تورنمنت بازی کرد امروز در سفری به بنگلادش با استقبال ویژه روبرو شد. او بعد از فرود در پایتخت بنگلادش به دیدار شیخ حسینه، نخست‌وزیر این کشور رفت.

1894290

سخنگوی دولت بنگلادش بعد از این دیدار بیانیه‌ای منتشر کرد و دیدار دیبو مارتینز با نخست‌وزیر این کشور را ملاقاتی سازنده خواند. او در ادامه صحبت‌هایش گفت: "ما به عنوان دولت بنگلادش از امیلیانو مارتینز استقبال کردیم و قصد داریم در ماه مارس 2024 او را برای شرکت در برنامه‌های ورزشی به کشور دعوت کنیم".

دیبو مارتینز با انتشار عکس‌هایی از دیدارش از بنگلادش در صفحه اینستاگرام خود نوشت: "مردم این کشور با عشق و محبت و مهمان‌نوازی بی‌نظیرشان قلب من را از آن خود کردند و من بی‌صبرانه منتظرم تا در آینده دوباره به این کشور زیبا برگردم".

مارتینز در دوران حضور در بنگلادش قرار است در یک مسابقه دوستانه خیریه شرکت کند و یک پروژه فوتبال پایه را افتتاح کند.

1894291

دیدگاه‌ها