کد خبر : 1948501 | 13 تیر 1402 ساعت 21:18 | 46K بازدید | 7 دیدگاه

پاتک آلومینیوم به نساجی با بازیکن قائم‌شهری (عکس)

باشگاه آلومینیوم اراک با مدافع راست فصل گذشته نساجی مازندران قرارداد بست.

پاتک آلومینیوم به نساجی با بازیکن قائم‌شهری (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، احسان قهاری، مدافع راست ۲۵ ساله، که طی پنج فصل اخیر لیگ برتر برای نساجی مازندران به میدان رفته بود، با نظر مثبت سیدمجتبی حسینی به آلومینیوم اراک پیوست تا نخستین بازیکن جدید شاخص این تیم معرفی شود.

این بازیکن جوان و قائم‌شهری که در رده‌های پایه پرسپولیس و نساجی عضویت داشته و طی سالیان گذشته در لیگ برتر برای نساجی به میدان رفته بود، با عقد قراردادی رسما به عضویت باشگاه آلومینیوم اراک درآمد.

قهاری نخستین خرید لیگ برتری باشگاه آلومینیوم در نقل و انتقالات تابستانی بود و اراکی‌ها اعلام کردند بازیکنان جدید که قراردادشان نهایی شده به زودی معرفی خواهند شد.

1894314

سیدمجتبی حسینی که توجه ویژه‌ای به استفاده از جوانان دارد، نخستین خریدش را به یک بازیکن جوان از نساجی اختصاص داد و مدافع راست جدید خود را از قائم‌شهر به اراک اضافه کرد.

نساجی مازندران در نقل و انتقالات تابستانی محمود قائدرحمتی، امیرمحمد هوشمند، سید محمداحسان حسینی، محمدرضا آزادی و وحید محمدزاده را به خدمت گرفته که حالا آلومینیوم اراک با جذب قهاری از این تیم شمالی، به نوعی به جدایی پنج بازیکن جدا شده‌اش به مقصد قائم‌شهر واکنش نشان داد.

دیدگاه‌ها